Recenze (103)
Beze mě: Šest tváří Boba Dylana (2007)
Možná jsem právě pochopila Boba Dylana, možná taky ne. Nevím. Ale rozhodně to stálo za pokus.
Rozervaná objetí (2009)
"Daruj krev", ale dávej si pozor, komu.
Pád (2006)
Lee Pace mě okouzlil už v Soldier's Girl a Catinca Untaru hraje s dětskou upřímností a naprosto bezchybně. Když připočítám vizuální požitek a přiznám se k tomu, jak mě na konci dojal "nečekaný" zvrat v ději, dávám 75%.
Grindhouse: Auto zabiják (2007)
To byla jízda! Uznávám, že předešlými filmy si Quentin nastavil příčku sakra vysoko, ale já jsem se výtečně bavila, dějem a hlavně dialogy. Holky měly šťávu, finále gradovalo.
Rocky Horror Picture Show (1975)
Tak tohle jsem opravdu nečekala, a to už jsem viděla ledasjakou úchylnost. Hravé, zábavné a dekadentní.
Divoká krása (2007)
Velice zvláštní film, výborný Eddie Redmayne i Julianne Moore.
V kůži Johna Malkoviche (1999)
Charlie Kaufman je naprosto šílený a John Malkovich v tom jede s ním.
Den cvoka (2002)
Moje obvyklé ranní rituály mi teď opravdu nahánějí strach.
Ostrov (2005)
Ve druhé polovině tak moc přecpáno akčními scénami, že mě to začalo nudit.
Sbohem, černý ptáku! (2004)
Za snovou atmosféru na hrazdě...