Reklama

Reklama

Nejsledovanější žánry / typy / původy

  • Animovaný
  • Komedie
  • Horor
  • Krimi
  • Drama

Recenze (537)

plakát

Godzilla Minus One (2023) 

Nebudu se snažit vůbec skrývat lehké zklamání, ovšem krucifix, špatná tahle japonská Godzilla teda vůbec nebyla. Velmi pěkné efekty - to musím uznat, vzhledem k tomu, jaký byl rozpočet. Příběh fajn, ale největší zábava byla samozřejmě hlavně když se na scéně objevila ta velká ještěrka :) Za mě dost fajnový katastrofický sci-fi horor, který zabavil a ukázal skvělý design Godzilly. Já jsem spokojen. 4/5

plakát

Duna: Část druhá (2024) 

Určitě ne tak velkolepý, jak jsem čekal, ale i tak je druhá Duna neobyčejný zážitek. Famózní je to rozhodně více než první díl. Je to film grandiózních rozměrů, který epickým způsobem zachází tam, kam se obvykle filmaři bojí zajít. Je to fenomenálně zahrané a fantasticky vyprávěné - Denis Villeneuve opět ukázal, že je mistr a tohle mu fakt jde, protože člověk jenom sedí s otevřenou hubou a čučí, co všechno na něj film hodí a já to všechno tomu filmu sežral i s navijákem. Vážně skvělé veledílo, které sice není AŽ TAK ultimátní a gigantické, jak jsem očekával, ale sakra, je to vynikající velkofilm. Výborná práce - uvidíme co část třetí. 4/5

plakát

Nikdy neříkej nikdy (2023) 

Šel jsem do toho s tím, že to bude taková ta moderní, těžce průměrná česká romantická komedie, která mě buď unudí k smrti, nebo naštve její dementní zápletkou či něčím jiným. Zde to tak sice úplně úmorné nebylo, ovšem furt žádná sláva. Zkrátím to - ty dvě hvězdy jsou za Ondřeje Sokola (co se objevil fakt párkrát, ale i tak) a za Tomáše Maštalíra (sympaťák). Jinak nic speciálního. Mohlo to však dopadnout mnohem hůř, takže částečně i klobouk dolů.. :) 2/5

plakát

Panství Downton: Nová éra (2022) 

Panství Downton mám velmi rád a tenhle nejnovější přírůstek mě tedy velice potěšil. Zde není moc o čem se bavit - zpracované je to bravurně, to je jasné. Z hlediska scénáře je to takové příjemně svěží a jaksi voňavé. Tak stejně postavy a atmosféra. Super. 5/5

plakát

Superflat Monogram (2003) 

Nechápu zdejší odpady a jiné nízké hodnocení, ale budiž. Podle mě je Superflat Monogram výborná ukázka děl mistra Takaši Murakamiho, který je pro mě obrovitánskou inspirací z hlediska grafického designu a umění obecně. On je prostě nepřekonatelný. Je to fajn člověk, co jde s dobou a který je neskutečně nadaný a kreativní. V Louis Vuitton to umí. 5/5

plakát

Volejte Saulovi (2015) (seriál) 

Hi, I'm Saul Goodman! Did you know that you have rights? The Constitution says you do and so do I! I believe that until proven guilty every man, woman and child in this country is innocent.. Better Call Saul je další, již finální přírůstek do neuvěřitelně bravurního a zcela nekompromisně mistrovsky nepřekonatelného vesmíru pohyblivých obrázků Vince Gilligana. Vince je totiž naprosto neskutečný chlapík. Ono všichni tvůrci Breaking Bad/Better Call Saul Universa jsou totální mistři, geniální lidé a všechny do jednoho je nesmírně miluju! Miluju! Je však ale pravda, že BCS je něco úplně jiného než BB. Má to mistrovský scénář, excelentní herecké výkony a celkově to funguje jako ultimátní prequel podle mě nejlepšího seriálu všech dob. Je to ale zároveň zcela jiné dílo. Je to hra s barvami. Hra s vyprávěním příběhu a zasahováním do hned několika různých časových období. Je to hra s úhly, s jednotlivými perspektivami a náhledy na věc. V případě tohohle seriálu naprosto funguje pravidlo, že každý jednotlivý záběr je mistrovské dílo. Pusťte si jakoukoliv epizodu, jakoukoliv scénu a uvidíte, že mám pravdu. A právě z těchto důvodů mám tento seroš tak hrozně rád. Díky Gilligane, díky všem, tohle byla fakt jízda. Díky za vše. It's all gone now. 5/5

plakát

Jedeme na teambuilding (2023) 

Buďme k sobě upřímní.. je to hrozný odpad. Po reklamě na Love Island, po hromadě příšerných vtipů a po scénách, kde scenáristika padla na úplné dno, mě dokázal alespoň Michal David trochu rozveselit a mou těžce bolestivou existenční krizi z tohohle filmu lehce vyléčil a dal mi najevo, že můj finální čas ještě nenadešel. Jenom díky Michalovi se tedy může tohle rádoby filmové smetí pyšnit mou jednou hrdou hvězdičkou. Uf. 1/5

plakát

Její tělo (2023) 

Víc péčko než muselo být.. Její tělo není špatný počin, ba naopak, vizuálně je to přívětivý snímek, na který jsem se těšil. Bohužel zde však naprosto chybí jakýkoliv náhled do psychiky postav. Ono to všechno působí tak zbytečně rychle. Jenom šup šup, ať už jsme na p-place. Ale to není zrovna správný přístup k filmu, který by mnohem lépe fungoval, kdyby byl jednak scénáristicky, ale i režisérsky pojatý jako životopisný snímek o ženě, která ten život rozhodně jednoduchý neměla. Tady to z ní ale moc chudinku nedělá, člověk totiž naopak žasne nad tím, jak je vůbec schopná si to ve své hlavě tak rychle srovnat a jít do tak kontroverzního průmyslu. No nevim nevim. A to už ani nemluvím o typických ehm-ehm scénách, které mají Češi tak moc v oblibě a nedokážou bez nich ve filmech žít, zatímco právě tyto scény zde čeští filmaři dotáhli do naprostého vrcholu. Jinými slovy - nemuselo být ukázáno tolik, kolik ukázáno bylo. Pohoršen samozřejmě nejsem, péčko jsem už v životě vidět musel (:-]), ale tohle se dalo natočit trochu.. řekněme méně unáhleně a spíš tam více zakomponovat psychologii postav. Takhle je to docela mrtvolný. 2/5

plakát

Gantz: O (2016) 

Krev, temný svět a extrémně cool a kreativní monstra. Gantz: O je neskutečný brutální akční nářez, který od začátku do konce baví a hlavně překvapuje velmi zajímavými monstry a parádní animací. Je to výborný spektákl plný super postav, zasazený do světa, který fakt nepůsobí příjemně (v dobrém smyslu slova). Šel jsem do toho poslepu a dokoukal jsem to celý nadšený. Palce nahoru a 5/5.

plakát

Seminář (2023) 

Seminář je docela paradoxně nešablonovitý slasherový počin, který mile překvapí hlavně díky originálnímu pořadí killů a samozřejmě skvělému gore. Děj není nic převratného, ale postavy nejsou úplně pitomé (někdy) a Lina je nej. Švédi tedy ukázali, že v tomhle jsou vcelku zběhlí a že kombinace horor/komediální prvky zde jednoduše fungují. 4/5