Oblíbené filmy (10)
Smrtelné zlo 2 (1987)
Moj najoblubenejsi film vseobecne, na ktorom som vyrastal, ktory poznam naspamat a kvoli ktoremu som na zakladnej dostal nejednu poznamku do ziackej knizky kvoli citacii z filmu a hadzanie sa o zem ( ked ruka utoci na Asha v kuchyni ) :)))))
Lesní duch (1981)
Armáda temnot (1992)
Statečné srdce (1995)
Poltergeist (1982)
Noční můra v Elm Street (1984)
Útěk do divočiny (2007)
Pád do tmy (2005)
Notting Hill (1999)
Byl jednou jeden král... (1954)
bravo !