Recenze (694)
Smrtelné zlo: Probuzení (2023)
Lepší než 10 let starý remake. Cronin se víc přiblížil Raimiho stylu a absurdní gore festival mohl propuknout na plné obrátky. Chci dvojku.
Vyproštění 2 (2023)
Až na ty efekty moc povedený akční výplach. Lepší než jednička.
The Last of Us (2023) (seriál)
Ten Craig Mazinů je docela šikovnej kluk.
Stopy Járy Cimrmana (2023) (seriál)
Nejspíš poslední televizní počin s Cimrmanem, proto jsem rád, že se to povedlo.
Shazam! Hněv bohů (2023)
Rodinné prvky film zachraňují od megaúletu roku. Koukatelná jednička je proti dvojce mistrovské dílo.
Transformers: Probuzení monster (2023)
Bayovky - až na první díl -, nemám rád. Tohle po povedeném Bumblebeem nedokázalo napodobit úspěch povedeného restartu a spin-offu zároveň :/ A do toho mizerný efekty taky nepomohly... v roce 2023?!
Ant-Man a Wasp: Quantumania (2023)
Čekal jsem větší průser, ale ten kvalitativní sešup oproti předchozím dvěma filmům je dost značný.
Kukačky - Série 2 (2023) (série)
Téma nosné, ale tak maximálně na 8 epizod. Tohle už bylo uměle natažené. Škoda.
Kocour v botách: Poslední přání (2022)
Jednička se mi líbila hodně, ale tohle je úplně jiná liga. Fenomenální pokračování!!!
Myši patří do nebe (2021)
Tohle je prostě bomba. Hravý, veselý, smutný a naučný animák tu v našich končinách dlouho nevznikl. Kdyby to místy nebylo až moc dětinské, tak bych hodnotil lépe. I tak naprostá spokojenost.