Recenze (694)
Ladíme! (2012)
Takovýhle filmy fakt nemusim. Na popík taky vůbec nejsem. Ale tenhle film se mi líbil, i když to je šablonovitý jak bejk. Všechny holky to zahrály skvěle. Nejlepší pro mě samozřejmě Anna Kendrick, ale dost dobře jí sekundovala Tlustá Amy, ta mě fakt dostala :) Nemám problém si film pustit znovu. 75%
Na mol (2012)
Za přesvědčivou Winstead 85%
Off the Black (2006)
Dobrej, uvěřitelnej příběh se skvělým Nolteem. 80%
Nařčení (2012)
Slušný psycho. Nakonec to zachrání starej sympaťák, kterýmu to nějak smrdí...aspoň že tak. Vážně dobrej film. 75%
Konečná (2013)
Vítejte v Sommertonu! Dobrý hlášky a akce. A v případě Johnnyho Knoxvilla tvůrci ušetřili i za kaskadéry :) 70%
Mutant (2006)
Mě se to teda líbilo. Kombinace hororu, komedie, politiky... Na korejský snímek něco skvělýho. 80%
G.I. Joe 2: Odveta (2013)
Kdyby to Willis nezabil poslední hláškou, co řekne "Brendě", tak dávám ještě slabší 3 hvězdy. 49%
REC 3: Počátek (2012)
Sice odklonění od prvních dvou filmů, ale je to odklonění velice zajímavé. Docela slušnej krvák. A myslim si, že Ash nejspíš našel družku :) 60%
Rec 2 (2009)
Pouze o fousek slabší než jednička, ale i tak budu mírnej a těch slabších 5 hvězd dám.
REC (2007)
Slabších 5 hvězd si to zaslouží. I když mi teda někdy ta hysterická reportérka lezla na nervy :)