Poslední recenze (77)
Výkřik ve tmě (1988)
Na začiatku to bolo zhmotnené číre zúfalstvo, tak silné, že som sa nevedela spamätať a len som dookola opakovala ako sa to mohlo stať:) No a súdne procesy si užijem takmer vždy. Obrovské prekvapenie, som rada, že som na tento film natrafila, opantal si ma.
Skins (2007) (seriál)
4 a pol:) Prve dve serie boli priam skvele, dalej to bolo sice stale fajn ale nedosiahlo to kvalit predchodcov.
Glee (2009) (seriál)
Keby som prestala pozerat pri druhom-tretom dieli, hodnotim ovela nizsie, lebo na zaciatku to skutocne vyzeralo velmi priemerne. Avsak je to cim dalej tym lepsie, hudobne cisla su skvele a postava Sue Sylvester jednoducho nema chybu:-)