Recenze (176)
Vyměřený čas (2011)
Futuristická pohádková verze o dobrosrdečném Robinu Hoodovi, který bez bázně a hany bojuje proti lakomému systému, po jehož boku cupitá neuvěřitelná (v negativním slova smyslu) Bonnie, která se dvakrát nerozmýšlí a dává přednost troše vzrušení po boku atraktivního desperáda před luxusem nesmrtelnosti. Mohlo to být mnohem temnější, surovější a sugestivnější a mohla jsem si z toho klidně sednout na zadek. Takhle mi u toho akorát celkem příjemně uteklo 109 minut života.
Vzpoura v Seattlu (2007)
Možná byly osudy aktérů, ať už na straně demostrantů nebo policie, melodramatičtější než jak to v funguje v realném životě, ale neliší právě tohle film od dokumentu? A jestli chtěli tvůrci vyjádřit svůj názor a přiklonili se proto k jedné ze stran, tak proč ne. Zvládli to s citem.
Needle (2010)
Další povrchní a suchá studentská vyvraždovačka bez hlavy, paty, atmosféry, napětí, sympatického hrdiny a s rozuzlením, které mi úúúúúplně vyrazilo dech
Ledové ostří 3: Splněný sen (2008) (TV film)
Dala bych téhle trapné, načančané a již dvakrát převařené polívce odpad, ale ten si šetřím pro megažraloky, gigakrakatice a terapythony versus něco ještě mnohem většího.... a nebo pro ledové ostří 4.
Proroctví (2009)
Vůbec by tomu neuškodilo míň otřepaných frází a ohraných citových klišé, ale přesto všechno mě to prostě bralo. Má to dobrý spád, katastrofické scény byly dechberoucí a troufnu si říct i nápadité, Nicolas Cage mě obvykle odpuzuje, ale tady mi seděl. No a skvělá hudba na atmosféře taky jenom přidávala.
Dlouhá cesta (2002)
Velmi předvídatelné, povrchní, vražedně melodramatické, nerealistické a strojené. Všechny tyhle nešvary navíc postupně vrcholí do tak grandiózního závěru, že jsem měla co dělat, abych z toho neomdlela.
Zkáza Ecobanu (2003)
Veeeeelmi pomalé a přitom místy bezdůvodně uspěchané, smrtelně vážné, odosobněné a zoufale nenápadité z hlediska děje. Pro mě navíc nesrozumitelný styl vyprávění, což může být jen rozdílnou mentalitou tvůrců a tou mou. Dvě hvězdy jen za výtvarnou stránku.
P.S. Miluji Tě (2007)
Místy velmi roztomilý hollywoodský superdoják.
Tři dny Kondora (1975)
Špionážní filmy nejsou můj šálek čaje, protože z nich akorát dostávám depresi. Navíc tohle je na můj vkus takové příliš pomalé, nemastné a neslané.
Brubaker (1980)
Nádherný pravdivý (...bohužel) příběh o tom, že ideály a snaha jedince o nastolení spravedlnosti nemají v dnešní zkorumpované společnosti žádnou váhu a opět popírají zažitou nepravdu, že s poctivostí nejdál dojdeš.