Recenze (118)
NON-STOP (2014)
Jediná vec ktorá ma fakt strašne jebe v akčniakoch je pokiaľ je dej uzavretý v priestore lietadla, nevravím, nájdu sa filmy ktoré z toho vyťažia dosť, ale tu to nevydalo a okrem fakt dobrých bitiek a jedného príjemného zvratu, tento film nemá nič.
Noční běžec (2015)
Toto bol film ktorý by zaslúžil aj 4*,a le jednu musím strhnúť, pretože nechápem ktorého pičúsa napadlo aby hneď začiatočnou scénou spoiloval koniec. Avšak bitka Neesona a Commona fakt parádna.
Noc patří nám (2007)
Tak tento film sa tiahol jak sopeľ z nosa. A pokiaľ je tá autonaháňačka epická, tak porcujem sviňu príborom.
Čtyři bratři (2005)
No čo ja ti viem, taký relatívne fajn akčniačik, aj keď viac skôr dráma, avšak rozhodne to má fajn scény a podreného záporáka. Takže taká celkom fajn jazda a hlavná bratská štvorica dobrá, i keď Wahlberg s Gibsonom to ťahajú vác.
Loupež po italsku (2003)
Banda jeblín ide oejabť jedného z predošlých jebnatcov lebo im prejebcal biznis a jedného zajebcal, takže ho idú ojebcať takým spôsobom aby ten ojebec bol ojebcaný. Znie to kokotsky? hold pretože celý tento film je taký jeden veľký viete čo.
Tajný agent 2 (2007)
Preguel k jedničke je taká strašná kokotina, že to sa proste nedá, hej akcia je veľkolepejšia ale sprostejšia a jedinou dobrou scénou je súboj Tonny Jaa s bandou zlodejov ale proste tie negatíva to prebíjajú a tak nedám ani 1*.
Tajný agent (2004)
Pokus o akčnú komédiu z Thajska. No hold to by v prvom rade trebalo dať na úlohu najlepšieho bodyguarda niekoho iného nie Petchaja ktorý tam pôsobí ako čistý kokot celú dobu. Počiatočná prestrelka je celkom fajn ale potom už film ide cez kopu akože vtipných scén a záver síce celkom poteší jak v súbojoch tak v humore (nestřílej mi u ucha blbče?-Cože?-Ja ti dám cože, běž blbče!) ale už to kvalite nepomôže.
Osvobození (2022)
Po tomto filme by si kres papuľu zaslúžil Smith. Fuqua sa snažil a určite aspoň bažiny pôsobili dobre ale ako celok proste slabota a jediná postava ktorá mala aspoň nejaké sympatie bol Fosterov lovec. A prečo to celé jebli do odfarbenosti, to mi mozog neberie.
Bratrstvo nesmrtelných (2021)
Kokso tak takúto bujačinu som dlho nevidel. Opäť brutálne dobrý námet ale prevedenie totálne na hovno, to je jeden z filmov kde seriálové spracovanie by malo oveľa lepší spád (aspoň myslím). Trápna šaskáreň.
Equalizer 2 (2018)
Dvojka je ty kokos ešte pomalejšia a ešte sem jebe aj príbehy ktoré sú nám úplne na piču (story deduška) a nemajú význam pre hlavný dej. Našťastie záporácka skupina je fajn, Denzlov protipól je ešte lepší ako Csokas, záverečná akčná scéna je tiež ok (akurát vysvetliť jak sa Denzl dojebal na tú vežu, podľa mňa ani réžo nedokáže). Takže opäť priemer a som zvedavý či plánovaná trojka bude zase takto o prde.