Recenze (567)
Mimoni 2: Padouch přichází (2022)
Ako môžete týmto kŕmiť vaše deti...
Perfektní den (2015)
Síce jednohubka, ale dokonalá. S myšlienkou aj humorom. S perfektnou hudbou, skvelým obsadením, poetickým koncom. Must see. Netreba váhať.
Predátor: Evoluce (2018)
Bol to trochu úlet ale bavil som sa. Predátorovská séria sa rozrastá celkom dobrým smerom.
Životní trefa (2022)
Tento film je niečo ako Sandlerov splnený sen. Bolo to príjemne natočené a hlavne zo srdca, čo viac chcieť.
Šílení kanibalové (2016)
Rozmanité, poetické, so skvelými hercami. Takéto filmy držia modernú filmografiu nad vodou. Ľudia si už tak zvykli na priamočiare šablónovité netflix sračky že keď sa k nim dostane film, ktorý im na rovinu nepovie čo si o ňom majú myslieť tak idú všetci zošalieť.
C'mon C'mon (2021)
Absolútne magické. Ďakujem.
Finch (2021)
Teraz už klasická Hanksovina 90tych rokov chytená za tie správne pačesy a vytrasená do poslednej kvapky potenciálu, ktorý táto šablóna ponúka. Nechýba citové vydieranie a podobné hollywoodske zbrane ale všetko v miere na ktorú sme si už za tie roky zvykli a ktorú dokážeme akceptovať aj za cenu nášho vlastného duševného úpadku. Filmový priemysel v plnej palbe. Bude sa vám to páčiť a budete sa za to nenávidieť. 80%
Speed Racer (2008)
Obdivuhodne nápaditý film plný neskrotnej fantázie. Je to rozhodne ťažko pozeratelný kúsok, ale svojou úprimnosťou si získal môj rešpekt.
Zelený rytíř (2021)
Stal som sa obeťou majstrovskej filmáriny a do poslednej minúty som netušil čoho som vlastne svedkom. Ďakujem za lekciu.
Expedice: Džungle (2021)
Je to veselé, farebné a miestami aj vtipné ale od polky sa to nedá pozerať. Ani na tretí pokus.