Recenze (1 583)
Upíři 2: Nemrtví (2002)
Tak to je moc i na me - ani se nebojite, ani se nebavite, jenom nestihate kolik krve dokazou upiri v monastyru rozmazat, jak se uplni levaci stanou neohrozenymi bijci uplne tupych upiru - az je vam jich lito... TFUJ!!! A jeste ten hlavni predstavitel, co si mysli, ze si uprostred pouste zasurfuje - to je mazec!!!
Připoutejte se, prosím! 2 (1982)
Ja jsem se bavil daleko vic nez u jinych dvojek, takze DOST DOBRE!!!
Rodina Addamsova (1964) (seriál)
CB format, suchy humor a VYBORNY slovensky dabing - squela kombinace
Zlaté opojení (1925)
No zadna pecka, ale verim ze soucasnemu/minulemu cloveku obzvlaste ceskemu cloveku musi byt sympaticke, jak americky hloupy liny Honza ke stesti prisel. Vsechno je jenom nahoda ;]] a kdyz je Chaplin uz ta celebrita, co na tom, ze je to docela skaredy devkar nejvetsiho kalibru a ma/mel priznanych nejakych 45 deti. Uricite udelal i lepsi veci nez toto. Hodina sest minut je na grotesku zoufale moc...
Old Boy (2003)
Slusne, ale postupne to zrtaci dech misto toho, aby to gradovalo az se to dokodrca do predem jasneho finale. Skoda, mohla to byt absolutni bomba
Kdysi byli bojovníky (1994)
Vyborna surovost!
Noc na Karlštejně (1973)
U me podprumer, co sice neurazi, ale vyjma vlezlych evergrynu nic neda.
Zánik samoty Berhof (1983)
Nejlepsi Brejchova v surovem povalecnem pohranici!!!
Instinkt lovce (1999)
Tak toto se opravdu HODNE nepovedlo. Jackieho zeru, ale toto bylo jako kdyz pejsek s kocickou vari dort... ;[[
Gen-X Cops (1999)
Ja vidno, v HK umi kopat uplne kazdy - Korea sla fotbalove tady navrch, ale co predvadeji tady ti soplaci, to by muselo byt peknych par branek i do vlastni site jako treba v Shaolin Soccer. A k tomu jeste Jackie v jedne ze svych NEJmensich roli...