Recenze (432)
Tři generace (2015)
Čekala jsem od filmu trošičku něco jiného. Rozhodně jsem nepočítala s tím, že film bude o 2 podpisech :-D Zbytečně utahané a děsně nerealistické - ten konec? Tomu snad nikdo nevěří... Já vím, že se to snažili udělat hodně optimistické a tak to tak i beru, ale v takové situaci jaké všichni byli, by si prostě nesedli a nebyli jedna šťastná rodinka. Film nesplnil má očekávání.
Full Contact (1992)
Ježíši jak tenhle film může mít 74% to nechápu...
Assassin’s Creed (2016)
Jsem fanoušek a nadšený hráč AC a do kina jsem na film šla s tím, že to určitě NEBUDE stát za to. Opak byl pro mně velmi příjemným překvapením! Film jsem si užila a myslím si, že se povedl. Pár výhrad k příběhu bych měla, hlavně se mi nelíbil odfláknutý konec. Také pasáž s hrdinovou matkou a otcem nebyla moc pěkně zakomponovaná, nedávalo mi to moc smysl. Logičtější by bylo, kdyby jeho matka byla templářka... no bylo by to na delší rozebírání :-) U orla mi chyběl typický zvuk ze hry :-) JInak jsem ale spokojená. Hlavně hudba se mi líbila a jak fungoval Aminus bylo také hodně povedené. 67% je tak akorát.
Smrt ve tmě (2016)
Velmi povedený hororový film. Jen je škoda těch několik nelogických scén, ale přihmouřila jsem nad nimi oči a dala 4*. Konec mohl být kratší, zase se to moc snažili natahovat. Celkově jsem ale byla mile překvapená a film si užila :-)
Mělčiny (2016)
Dala bych 3*, ale protože hlavní postava měla super racka za parťáka... 4* :-)
Zhasni a zemřeš (2016)
Zase jednou po delší době slušný horor. Měl celkem velký potenciál, který se dal určitě ještě lépe využít, ale na druhou stranu z toho neudělali připitomělou slátaninu a zakončení mělo logiku, žádný přihlouplý twist se nekonal. Díru do světa tenhle horor sice neudělá, ale potěšil.
Hon na lišku (2014)
Ani nevím, jak bych přesně tenhle film měla hodnotit. Byl hodně zvláští a po skončení mě zanechal v rozpacích.
Nikdy to nevzdávej 2: The Beatdown (2011)
Od filmu jsem dostala přesně to, co jsem očekávala - pořádnou nálož bojových umění a pěkné rvačky. Jsem spokojená.
Šestý smysl (1999)
Naprosto úžasný film a skvělý horor. I po těch letech a vědění, jak film skončí, to mělo grády a herecké výkony, hlavně v podání Joela Osmenta (Cole) byly fantastické. Díky Coleovi se atmosféra dala krájet a o husí kůži nebyla nouze. Perfektní film!
Volný pád (1993)
Docela dobrý film, ale byl zbytečně moc dlouhý. Děj se táhne strašně pomalu a to mi hrozně vadí. 85% opět nechápu, ale uznávám, že film je hodně zvláštní. Každopádně nestojí za více shlédnutí, jednou bylo víc než dost.