Recenze (432)
Nezvaná (2009)
Taaakže... Původní film se "šikmoočkama" jsem neviděla, ani nijak po tom netoužím xD Tenhle snímek se tvářil naprosto průměrně a hned jsem si říkala jak to skončí. No, musím říct že mě ten film mile překvapil :-) uvažovala jsem nad hodnocením 2-3* ale díky tomu rozuzlení které tento film přinesl, jsem se rozhodla hodnotit 4*. Je to sice blíže ke 3* :-D ale prostě miluju takové filmy, které končí právě takto (nebudu prozrazovat, byla by to škoda ;-))
Zombieland (2009)
Dokonalost, dala bych si ještě téhle parádičky.. ale na 5* to není - za ty krotitele duchů, na ně jsem alergická :-D
Veronika se rozhodla zemřít (2009)
Tenhle snímek nejsem schopna v normálních mezích komentovat, protože jsem četla knížku a to co je vyjádřeno v knížce, tady nelze vůbec pocítit. Tohle je jen film, obrázky, snímek, nic neříkající plynutí příběhu, ale v knížce se stáváte svobodným, uvědomujete si, že můžete dělat cokoli jen chcete, že vám život proplouvá mezi prsty, kolik jste toho chtěli stihnout a najednou nemůžete, protože pokus o sebevraždu vám vzal čas na život. Knížka!!! JEDNOZNAČNĚ
Zrození šampióna (2009)
Sandra Bullock - perfektní herecký výkon. Ona je opravdu snad pro tuhle roli stvořená. Tady mě přesvědčila ještě víc jak ve Slečně drsňák. a Quinton Aaron (pokud to tedy je ten co hrál Velkýho Mika :D) hrál také na výbornou. Atmosférický film, u kterého jsem pobrečívala, jak byl tento snímek procítěný. Vše tak lehce nastíněno, nikde ten film nedrhnul, vše bylo tak ladně natočeno až do samého konce filmu. Pro mě velký filmový zážitek a kdybych nevěděla kdo tento film režíroval, troufla bych si říct, že Clint Eastwood, protože on tvoří emocionální filmy.. Zasloužených 5*
Candy (2006)
Dívala jsem se až do dvou do rána, když to dávali v TV :D za Heatha je tam hvězdička navíc
Excalibur (1981)
Váhám zda 4* a nebo 5*. Ale když přihlédnu k tomu, že je to původní verze filmu a na to že je to z roku 1981, tak si ten film tu pátou hvězdičku zaslouží xD + ta krásná hudba "mnišská" :D
Plechový panáček (1988)
Tohle mě vcelku pobavilo :D
Sen o klaunovi (1987)
Tohle mi prostě nějak nesedlo.. první mutu se nic nedělo, pak akce - ta byla fajn, za to ta 1* a pak ten konec - takový nevýrzaný... nevím no, nic moc tentokrát. + další * za tu smutnost a hudbu xD
Geriho hra (1997)
Úsměvné :)
Svatba mého nejlepšího přítele (1997)
Tady jsem si aspoň nebyla jistá jak to dopadne :D