Recenze (170)
Forrest Gump (1994)
Na první shlédnutí dokonalý film, na druhé už celkem nuda
Gangy New Yorku (2002)
Lewis je dobrý, peníze jsou v tom taky vidět, ale je to neskutečně utahané a bez jakéhokoliv náznaku příběhu. Doporučil bych zkrácení tak na hodinu možná hodinu a půl.
Šerifové (1998)
"Budou tam hořící vrtulníky a přes ně budou skákat hořící motorky....." Asi se mi moc nelíbí "čistokrevný" akční filmy jako třeba hard boiled nebo skála, kde úplně všechno vybuchuje a hoří (třeba lékárnička) a hraje si na strašně vážný se "skutečným" poselstvím. To už radši 300, kde tvůrci ví, že to žádnou myšlenku nemá.
Crazy Heart (2009)
Já snad začnu poslouchat country
Vůně ženy (1992)
Zdá se mi jako by tenhle film viděl Eastwood před Gran Torinem:) A Pacino je dokonalý
Miss Potter (2006)
Zkrátit na 45 minut a dám možná i 5*
Vykoupení z věznice Shawshank (1994)
Hodně přeceňovaný film a obávám se, že důvod proč je v žebříčku výš je závěr, který potěší každou romantickou duši....
Kráčející skála (2004)
Nemůžu si pomoct, ale mě se tohle děsně líbí. Podobně jako v 300 jde jenom o vyvražďování a svůj účel to splňuje na 100%
Likvidátor (1996)
Vcelku dobré a v porovnání se skálou supercool film
Stolen (2009)
Skvělé, ale chyběl mi jakoby účel nebo smysl filmu.