Recenze (170)
Pán prstenů: Společenstvo Prstenu (2001)
Jackson dokázal perfektně zpracovat předlohu do této trilogie tak, že by se za ní určitě nestyděl ani sám Tolkien, rozhodně doporučuji celodenní/noční maraton prodloužených verzí. I přesto jsou knihy o trochu lepší. Smutné je, že zfilmovaný Hobit je oproti LOTR čistě komerční fraška.
Kmotr (1972)
Skvělá kniha převedena do skvělého filmu.
Všichni dobří rodáci (1968)
Strašlivý film! Z českých filmů se mu může rovnat pouze Kladivo na čarodějnice a možná Vyšší princip.
Gravitace (2013)
Film, který si nehraje na příběh, ale sází hlavně na vizuální orgie. Imax je nutnost.
Centurion (2010)
Průměr
Pianista (2002)
Mě by jenom zajímalo, jestli si francouzi při sledování takovýchto filmů uvědomují, jak velký podíl na tom jako národ měli.
Dvanáct měsíčků (2012) (TV film)
Lepší než typická "pohádková" produkce ČT
Záblesky chladné neděle (2012)
Film byl vtipný, to je bohužel všechno.
Srážka s mimozemšťanem (2011)
Skvělá buranská komedie
Battlestar Galactica (2004) (seriál)
Dobře zpracovaný a zábavný seriál, který ale doplácí na obrovskou délku (v 2. a 3. sérii je příběhových maximálně 6 dílů). I když filozofování není v malé míře na škodu, tak tady to autoři opravdu přehnali a hlavní hrdinové spekulují, jestli je morální vraždit cylony i když oni vyvraždili prakticky celou lidskou populaci, a o podobných blbostech, takže hlavně ve 3. sérii se začíná člověk nudit. Naštěstí už je konec lepší, takže 75%