Recenze (60)
Le Mans '66 (2019)
Jeden z nejlepších filmů, jakej jsem kdy viděl.
Ex offo (1998) (TV film)
Dokonale shrnuje celý morální a etický problém výkonu advokacie na jednom z nejslavnějších procesů Československa. I dnes jsou ale odsuzováni advokáti například proto, že zastupují sériové vrahy a pod. Ovšem principiálně je toto chování advokátů zcela správné. Jedná se totiž o jejich povolání, do kterého vstupovali již s vědomím toho, že situace, kdy budou muset obhajovat někoho takového zcela nepochybně přijde a oni ji budou muset čelit. Ale podstatou je myšlenka, která zazněla i ve filmu. I ta největší svině na světě má právo na to, aby ji někdo obhajoval a aby tak činil podle profesního kodexu musí to dělat poctivě a na 100%. Komu se to nelíbí, nechť se pokusí o změnu právního systému. Ale nedělejme tu chybu, že tyto osoby odsoudíme. Naopak. Mají můj osobní obdiv. Umí být naprosto profesionální a zároveň si své jednání obhájit před sebou samým.
Velká šestka (2014)
Až na některé delší - nudnější pasáže jsem se fakt bavil! Roztomilost Baymaxe je dovedená do dokonalosti.
Léda (2011) (divadelní záznam)
Pan Vetchý nemá chybu. Smekám.
V peřině (2011)
Krásné prostředí Písku!
Lidice (2011)
Trochu zklamání. Ne, že by byl film špatnej, je výbornej, ale asi jsem čekal víc.
Alois Nebel (2011)
Omlouvám se za to slovo, ale "žral" jsem to od začátku až do konce.
Megatovárny (2006) (seriál)
Krásně zpracováné ukázky do zákulisí těch největších továren všemožných značek. Moc jsem se bavil.
Habermannův mlýn (2010)
Ani chvíli jsem se u tohohle filmu nenudil..parádní.
Sky Fighters: Akce v oblacích (2005)
Já jsem tomuto filmu podlehl.. protože miluji letadla. Pravdou je, že děj by mohl být asi lepší...