Recenze (348)
T2 Trainspotting (2017)
Jediné co je na T2 koukatelné jsou flashbacky, což je ku*evsky málo.Tady tomu vysokému hodnocení se hodně divím, to nikdo z vás pí*usů neviděl jedničku nebo co?...
Parádně pokecal (2014)
To je teda hrozná kravina - Štěpáne. No to teda je - Marie.
Let (2012)
Jsem rád, že Robert Zemeckis zase začal točit "normální filmy", a Flight je velmi slibným restartem. Po skvělé úvodní půlhodince sice přišlo zde v komentářích často zmíňované tápání (Whip Whitaker přece jen docela dlouho pořád jen chodí, přemýšlí a klade si otázku: pít či nepít?). Avšak závěr filmu odehrávající se u vyšetřovací komise je znovu velmi povedený.
Argo (2012)
Sice chápu ty některé výtky zdejších uživatelů co se klišé některých scén týče, to ale nic nemění na tom, že já jsem si tu závěrečnou gradaci a napětí, a potažmo i film jako celek skvěle užil. Zlatý glóbus je tentokrát ve správných rukou.
Jsi bůh (2012)
PFK jsou OK, tady podle mě jejich nejlepší kousek http://www.youtube.com/watch?v=pX-yx78nkgQ kde klip vznikl až po smrti Magika, ale i tak, co se týče jeho tvůrčí angažovanosti mám radši Kaliber 44 http://www.youtube.com/watch?v=9nJt9TlYVUY nebo http://www.youtube.com/watch?v=s51nWSRncw8 , a nebo psycho rap z jejich prvního alba http://www.youtube.com/watch?v=7iiANZvz8Tg , už tam si nelze nevšimnout, že s psychikou Magika to býválo na hraně.
Stáhni mě do pekla (2009)
Raimi kua styď se! Teď už je jasné, že Sam je režisér, který na natočení dobrého filmu potřebuje hodně zkrouhout rozpočet. Kde jsou ty časy, kdy za nízký rozpočet točil pecky typu Evil Dead nebo třeba Simple Plan. Některé scény tady působí vyloženě směšně viz. Lamia v kozlovi (chvilku jsem si myslel, že sleduju Kozí Příběh) nebo hlášky typu Já, Christine Brownová tímto formálně daruju tento knoflík tobě Sylvie Ganushová... wtf.
Happy Tree Friends (2006) (seriál)
Vždycky mě při sledování HTF potěší to, že se u tohohle seriálu smějou a nemůžou od něj odtrhnout oči i ti, kteří na nadměrou brutalitu tohoto seriálu nadávají. Kdybych si měl vybrat jenom jednu oblíbenou postavu tak mám velký problém... takže asi takhle: Sniffles, Lumpy, Flaky, Cub, Russell a samozřejmě CroMarmot.
Pustina (2006)
Sorry tvůrci, párkrát jsem se sice zasmál, ale pokud by mě někdo chtěl mučit pusťe mi tenhle film ještě jednou. Uznávám, že mému hodnocení taky napomohl mizerný český dabing.
Létající zabiják (2007)
Celý film jsem se modlil aby bůh obdařil tenhle film alespoň špetkou akce. Poté co mě ve finále vyslyšel jsem se pro změnu modlil aby už ten film skončil a ono to furt nepřicházelo.
Hory mají oči 2 (2007)
O dva mutantí fousy slabší než první hory.