Reklama

Reklama

South Park: Post COVID

(TV film)
  • USA South Park: Post Covid
Trailer

Videa (1)

Trailer

Recenze (47)

TheEvilTwin 

všechny recenze uživatele

Spíš jen nucené pleasure pro fandy South Parku, mezi které se já naštěstí neřadím, a tak můžu hodnotit objektivně. Občas se sranda povede, občas je to nudnější, nicméně celá tahle parodie na lockdown i pitomost antivaxxerů je sama o sobě celkem zábavná. Uteče to rychle a nenudil jsem se, ale možná jsem čekal větší jízdu. ()

3DD!3 

všechny recenze uživatele

Covid-19 skončil tečkou za očkováním a je třeba se posunout do budoucnosti. Budoucnosti plné pesimstů, přecpaných domovů důchodců a korektního humoru. Víte jak se říká transgender ženě, která jde na potratovou kliniku? Rebeka a je to úžasná žena. Deprese negativita a podezřívání. Dospělost hrdiny změnila, ale přesto jsou pořád stejní. Otevřený konec naznačuje kam půjdeme. Do doby roušek a nefungujícího očkování, které pomůže zajistit na důchod naše elity. Protože v budoucnosti budeme bránit starým lidem zemřít. ()

Reklama

Eliott 

všechny recenze uživatele

South Park za ta léta prošel vskutku ohromnou transformací a je až k neuvěření, že za touto značkou stojí stále ti stejní lidé. Je moc dobře, že si do toho nenechají kecat a dále nás zásobují tou nejkvalitnější možnou komedií! Aneb Trey Parker a Matt Stone si pro nás připravili další údernou COVIDovou satiru. Příběh speciálu je možná na někoho příliš komplikovaný, ale pokud člověk viděl dostatek seriálových epizod, které k tomuto zvratu přímo směřují, tak si podívanou náramně užije! Nápad to byl vskutku skvělý, neboť jsem se vždy zajímal kam se asi budou ubírat životy mých oblíbených postaviček. Nyní dokonce obohaceno o možnou budoucnost post pandemického světa. Nejvíce mne bezesporu oslovila transformace Erica, který se tímto způsobem postaral o drtivou většinu vtipných scén, ale v zásadě jsem byl spokojený se vším z této epizody a moc si přeju, aby měl tento krátký film co nejdříve pokračování. ()

filmfanouch 

všechny recenze uživatele

Seriál Městečko South Park je již od roku 1997 nekonečným fenoménem, který se dodnes dočkal 24. sérií, jednoho celovečerního filmu s podtitulem Peklo na Zemi, dvou videoher a kultovního statusu, který ho dodnes řadí mezi nejoblíbenější americké satiry. Není se čemu divit především i proto, že zatímco konkurence současnými kvótami vyměkla, tvůrci seriálu Trey Parker a Matt Stone si nadále dělají, co chtějí a střílí do čeho chtějí a předvádějí jednoduše věci, které se nikde jinde jen tak nevidí. Nebo vy snad znáte jiný seriál, kde George Clooney naštěkal homosexuálního psa? South Park je přitom snadné odsoudit jako vulgární seriál, jde ovšem o vulgární neskutečně chytrý seriál, kdy má každý díl neskutečný přesah. Vždyť i díl o čuchání ke kočičí moči je alegorií na drogovou závislost! Popularita South Parku nicméně nekončí a i proto Parker a Stone uzavřeli s Paramount+ speciální smlouvu, kdy byl South Park nejen prodloužen do roku 2027, ale též bylo rozhodnuto, že se dočká hned 14 televizních filmů. První z nich je poté právě aktuální South Park: Post Covid.   South Park: Post Covid by se dal v podstatě označit za vyvrcholení trilogie, kterou předtím odstartoval speciál The Pandemic Special, který následně následoval South ParQ Vaccination Special. I tento speciál se točí kolem pandemie Covidu, v rámci South Parku ovšem přichází s něčím zásadním. Skáče do budoucnosti a představuje dospělé verze dětských hrdinů. Stone a Parker se naštěstí nadále nedrží zkrátka a potenciál skoku do budoucnosti adekvátně využívají. Především při pohledu na budoucí verzi Cartmana je jasné, že Stone a Parker o svůj ztřeštěný smysl pro humor nepřišli. V Post Covid se nachází dost odkazů na oba filmy Blade Runner, tento speciální film ostatně ukazuje divokou budoucnost. I zde se prokazuje, že South Park nepřišel o svou chytrost, překvapivější je ovšem to, že i přes další porci typického South Park humoru se zde nachází překvapivě dost vážných momentů, které spočívají především v tom, že Stan, Kyle, Cartman a Kenny již nejsou ti malí chlapci, kteří zápasili s robotickou Barbrou Streisand či posílali kosatky na Měsíc.   Jakoby spolu s nimi rázem zestárlo i celé pojetí South Parku i přesto, že tam ten starý South Park pořád je. Jestli se tímto podobně nečekaným a dost možná i trochu experimentálním směrem vydá i dalších 13 televizních filmů ze světa South Parku, rozhodně bude se na co těšit. V tomhle přeci jen uklidněnějším podání jen vlastně zamrzí, že to celé působí jakoby Parker a Stone nechtěli své trumfy u těchto filmů vytahovat příliš brzo.   Post Covid je ovšem ve finále pouze první polovinou příběhu, přičemž druhá polovina dorazí na Paramount+ již příští měsíc. Dost možná poté bude i první polovina fungovat lépe po dokončení celku a definitivním uvědomění toho, jak tenhle netradiční South Park speciál (tedy exkluzivní událost, promiň Randy!) vnímat.   Je to skutečně něco jiného a netradičního. Je zvláštní vidět všechny dětské hrdiny vyspělé, postavy jako Garrison či Randy zase vidět v důchodcovském věku a také zjistit, že některé ikonické tváře South Parku již nejsou mezi živými. Tato speciální událost opravdu mění pravidla hry a uvádí nový směr, kterým se South Park nejspíš v budoucnosti vydá. Bude těžké si zvyknout, samotný cliffhanger ovšem naznačuje, že Parker a Stone se příště zároveň pokusí ještě více utrhnout ze řetězů. Nová éra South Parku definitivně startuje a vše nasvědčuje tomu, že bude stát za to..... () (méně) (více)

hony23 

všechny recenze uživatele

Nejvtipnější na celém filmu je ten nápad. Ukázat, jak bude vypadat svět po 40 leté Covidové pandemii. Malí hrdinové zestárli a sjedou se na pohřeb Kennyho. Ve chvíli, kdy se zjistí, že Kennyho zabila nejnovější mutace Covidu, upadne celý South Park znovu do karantény, protože tamní obyvatelé mají mezi sebou jednoho neočkovaného. Nápad skvělý, realizace ale nic moc a vtipných okamžiků je v celém filmu pomálu. ()

Galerie (14)

Zajímavosti (3)

  • Scéna z hotelu, kde Stan požádá Alexu o zvětšení obrazu na televizi, je odkazem na počítač Ester z filmu Blade Runner (1982). (IXOXI)

Reklama

Reklama