Reklama

Reklama

Vedlejší produkt

(seriál)
  • Slovensko Vedľajší produkt
Trailer

Epizody(3)

Obsahy(1)

Může být s pomocí nelegálních metod odhalený vrah stíhán? A jsme si před spravedlností skutečně všichni rovni? Hlavní postavou je detektiv Josef (Tomáš Maštalír) z ostravského oddělení vražd, který je za použití nelegálních metod při dopadení brutálního vraha potrestán každoroční rutinní prověrkou nevyřešených vražd. Díky tomu objeví případ osmnáctileté Evy. Tu před dvaceti lety někdo uškrtil v jejím bytě. Do promlčení vraždy zbývá šestnáct dnů a Josef se je rozhodne využít. Jeho touha najít vraha mu nebrání použít metody, které jsou opět na hraně zákona. (Česká televize)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (66)

DAPDO 

všechny recenze uživatele

Já vůl jsem se po druhé epizodě podíval na obsazení celé mini série a protože jsem tam uviděl velice známýho herce, kterej ještě nebyl v záběru, tak mi bylo jasný, kdo bude vrahem. Nestalo se mi to poprvý, budu si na to muset dávat pozor. Jinak na naše poměry zdařílá věc, je znát, že Bebjak má už s natáčením kriminálek bohatý zkušenosti a dokázal to prodat i tady. Když pominu tu tiskovku skoro na konci, tak to bylo všechno strašně uvěřitelný. Obsazení parádní, zápletka taky. Na to, co dokáží naše TV vyprodukovat, je tohle nadprůměr. ()

Tosim 

všechny recenze uživatele

Otevřený konec je celkem běžný vyprávěcí postup, je otázka, co z něj je a co není oslím můstkem do hypotetickou další řadu. To stejné se týká také jednání hlavní postavy, jakým způsobem rozpohybovala ty vedlejší, aby seriál nakonec dopadl tak, jak jsme ho viděli. A také to, že druhý z případů byl dost upozaděn. Stále se nemůžu rozhodnout, jestli je to deviza, nebo nedostatek Vedlejšího produktu, každopádně vše drží pohromadě jistá režie Petra Bebjaka a korunuje famózní hudba Juraje Dobrakova, já toho chlapa miluju čím dál víc! 70%. ()

Reklama

fabecc1222 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

ČT na nás každoročně sype jednu kriminálku za druhou, a už se to v tom člověk začíná trochu ztrácet. Tohle je Místí zločinu s Beretovou, nebo jsme u kolegů v Odznaku Vysočina s Hofmannem? Možná by bylo fajn začít spíše myslet na kvalitu, než na kvantitu. Tady to stejně nakonec táhne hlavně Maštalír, ačkoliv plakát se tváří trochu jinak. Líp by to jako celek vyniklo asi ve filmu, tady jsou ty tři části jak stylem, tak i kvalitou dost odlišné, a víc jak průměr z toho prostě neni. Plus závěr bohužel nedává moc smysl. ()

Malarkey 

všechny recenze uživatele

Peter Bebjak snad nikdy nemá dost. Když netočí filmy, tak točí seriály. Když netočí seriály, tak točí mini série. Pořád, neustále, všude ho je plno a pokaždé, když ho někde vidím, pokaždé mě námět zajímá. Vedlejší produkt se mu třeba povedl na jedničku. V hlavní roli tu jsou excelentně civilní Tomáš Maštalír a Martin Hofmann, jejichž postavy jsou detektivové, kteří si navíc hrají ještě na hrdiny. Takže je tu i docela obstojná akce a námět, který je vysloveně dobrý. Poměrně nekompromisní, ale dobrý. Ty tři díly jsme doma slupli jak malinu. ()

BoredSeal 

všechny recenze uživatele

Myšlenkově velmi líné drama. Jasně, je to spotřební kriminálka pro lidi, co chtějí na gauči v neděli večer něco nenáročného, cokoliv zrovna jde v TV, ale proč nechtít víc, když už ČT dala příležitost promakaným minisériím Viktora Tauše? Na příběhu se mi líbilo, jak ukazuje, jak hlavnímu antihrdinovi usnadnilo nelegální získávání informací (přístup k datům z telefonních čísel nebo předstírání kontroly pro získání DNA) řešení zločinů, pro diváka je frustrující si představit, kolik pachatelů se nedopadne kvůli legálním překážkám, které mají bránit zneužití takového divokého přístupu. V příběhu to ale slouží jako idylka obhájená tím, že do práce-poslání zapálený kriminalista postupuje skrz pofidérní lidi ke správnému padouchovi, který by jinak unikl. Nedočkáme se situace, která by upozornila, že takový postup nemusí nést ovoce nebo něco podělat. I malá příležitost ukázat a nějak rozebrat, proč lidi nemluvící úplně pravdu při výpovědi nemusí vždy tajit něco strašlivého, je odbytá epizodkou s podezřelým, který tají, že měl rande s chlapem - je to spláchnuté nadávkou "buzerant" a s ani jedním motivem se tu nepracuje. To samé situace na oddělení - hlavní hrdina je toxická postava, za kterou to vždycky vyžehlí submisivní šéfová, kterou nikdo nerespektuje, protože hraje podle pravidel - její hodnota je ale v závěru devalvovaná tím, že se zdá, že není ve skutečnosti moc dobrá policistka a všechny její kroky vedly jen k udržení dobrého místa a kariéry, taková Alena Schillerová místní kriminálky. Příšerné zjednodušování. Maštalíř je cool a herce, kteří by byli schopní hrát nějaké maskulinní borce a přitom vykazovat nějakou vnitřní inteligenci, v Česku očividně nemáme, ale je tady je tady nucený hrát chladného drsňáka, kterého v podstatě asi všichni nesnáší, vtrhne do bytů podezřelých jako gestapák a nikdo to neřeší. Drsnost podle Bebjaka nezachází až do krajní téměř parodie jako u jeho macho bullshitu Stínohra, ale už je to mírně otravné (a hlavně si tvůrci usnadňují práci příliš se nenadřít a nepokusit se udělat něco promyšlenějšího a víc živelnější postavy). ()

Galerie (92)

Zajímavosti (10)

  • Během filmování se před kamerou objevili také 3 skuteční policisté, 3 dozorci, 2 řidiči tramvaje, 2 reální záchranáři a 10 kaskadérů. (Česká televize)
  • „Po odvysílání třídílné, Českým lvem oceněné minisérie Spravedlnost (od r. 2017), což byla má první spolupráce s Peterem Bebjakem, jsme dlouho hledali látku, kterou bychom mohli volně navázat na téma zločinu a trestu, spravedlnosti a osobní zodpovědnosti. Podařilo se nám to až s námětem Jakuba Režného a kriminalisty Aleše Preise,“ uvedla Kateřina Ondrejková, kreativní producentka. (SONY_)

Reklama

Reklama