Reklama

Reklama

Epizody(6)

Obsahy(1)

Cyklus Manželské etudy vysílala Československá televize v roce 1987 a jednotlivé díly mapovaly život šesti mladých manželských dvojic od jejich svatby po dobu šesti let (1980 - 1986). Česká televize se spolu s režisérkou Helenou Třeštíkovou rozhodla na tento projekt navázat, vyhledat sledované páry a zaznamenat jejich současný život (1999 - 2005). Získaný materiál se stal nejen výpovědí o lidské psychice, ale také o současnosti a změnách, které s sebou přinesla doba po pádu totality. (oficiální text distributora)

(více)

Recenze uživatele MikeCool k tomuto seriálu (7)

Manželské etudy po dvaceti letech (2006) 

Dokumentární TV-seriál. Sledování rodiny (či manželského páru) jak žijí, co je náplní jejich života, jaké mají vztahy s příbuzenstvem, a podobně. Na to samé se jich zeptají po 20 letech. Je krásné a překvapivé vědět, co se za těch 20 let od posledního natáčení přihodilo. Je vidět, že Helena Třeštíková s hlavními postavami jednotlivých příběhů soucítí a o to kvalitnější tyto příběhy jsou. | Mirka a Antonín: Mirce a Antonínovi se narodil syn, dcera zatím odešla z domu a chce si vyzkoušet život se svým přítelem. Mirka má vlastní kadeřnictví, Antonín pracuje pro velkoobchod s automobilovým příslušenstvím. Netrvá dlouho a jejich dcera Lucie se vdává a do roka dělá z Mirky a Antonína prarodiče. (zdroj CSFD.cz) 70% ___ Ivana a Václav: Ivana a Václav si spolu pořídili 5 dětí, mezi nejmladším a nejstarším synem je věkový rozdíl téměř jedné generace. Václav prodává nábytek Ton a své prodejně se snaží vybudovat honosné sídlo. Ivana se krom domácnosti věnuje účetnictví a výrobě dekoračních předmětů. (zdroj CSFD.cz) 80% ___ Ivana a Pavel: Pavel začal podnikat, pracuje v biliárovém klubu, syn Dominik je už dospělý a prodává mobilní telefony. Manželům se narodila dcera Růžena, která miluje společenský tanec. Ivana zůstala v domácnosti a věnuje se především Růženčině kariéře tanečnice. Pavel vymýšlí stále nové způsoby, jak bavit lidi a mít z toho peníze. (zdroj CSFD.cz) 80% ___ Zuzana a Stanislav: Stanislav se od Zuzany odstěhoval do Prahy, kde podniká. Zuzana uklízí v místní lékárně, sleduje televizní seriály a zatrpkle svaluje všechnu vinu na Stanislava. Syn se odstěhoval do Prahy a věnuje se programování. Dcera záhy odchází také do hlavního města. Zuzana zůstává sama a snaží se najít si přítele, což při sledování seriálů pro pubescenty není zrovna snadné. (zdroj CSFD.cz) 70% ___ Zuzana a Vladimír: Z Vladimíra se stal uznávaný umělecký fotograf, který 6 let pracoval v New Yorku. Zuzana se zatím v Praze starala o jejich 3 dcery. Po návratu Vladimíra podala Zuzana návrh na rozvod. (zdroj CSFD.cz) 80% ___ Marcela a Jiří: Marcela se s Jiřím nestýká, jejich dcera Ivana již dospěla a marně shání práci. Marcela si během uplynulých dvaceti let našla vážnou známost a narodil se syn Tomáš s mozkovou dysfunkcí, který svého otce nezajímá. Marcela bojuje s malým a plesnivým bytem, hyperaktivitou syna, nedostatkem peněz i absencí partnera. Ale to nejhorší ji teprve čeká. (zdroj CSFD.cz) 85% ___ > Průměr: 78% (4*) | ()

Ivana a Pavel (2006) (E01) 

TV-film. Příběhy jednotlivých epizod z dílničky Manželských etud, režisérky Heleny Třeštíkové ve vás něco zanechá, ať už pozitivního či negativního rázu, ale zanechá. U některých epizod se zdá až k neuvěření, jak radosti a strasti obyčejných lidí různého typu dokáží strhnout vaší pozornost. V tom je taky vidět, že Třeštíková natáčí všechny tyto epizody od srdce. Též se dá ocenit originalita časosběrného dokumentu, kde sledujete změny hlavních postav po cca 20 letech od posledního natáčení. To je zcela fascinující a působivé. ()

Mirka a Antonín (2006) (E02) 

TV-film. Příběhy jednotlivých epizod z dílničky Manželských etud, režisérky Heleny Třeštíkové ve vás něco zanechá, ať už pozitivního či negativního rázu, ale zanechá. U některých epizod se zdá až k neuvěření, jak radosti a strasti obyčejných lidí různého typu dokáží strhnout vaší pozornost. V tom je taky vidět, že Třeštíková natáčí všechny tyto epizody od srdce. Též se dá ocenit originalita časosběrného dokumentu, kde sledujete změny hlavních postav po cca 20 letech od posledního natáčení. To je zcela fascinující a působivé. ()

Zuzana a Vladimír (2006) (E03) 

TV-film. Příběhy jednotlivých epizod z dílničky Manželských etud, režisérky Heleny Třeštíkové ve vás něco zanechá, ať už pozitivního či negativního rázu, ale zanechá. U některých epizod se zdá až k neuvěření, jak radosti a strasti obyčejných lidí různého typu dokáží strhnout vaší pozornost. V tom je taky vidět, že Třeštíková natáčí všechny tyto epizody od srdce. Též se dá ocenit originalita časosběrného dokumentu, kde sledujete změny hlavních postav po cca 20 letech od posledního natáčení. To je zcela fascinující a působivé. ()

Zuzana a Stanislav (2006) (E04) 

TV-film. Příběhy jednotlivých epizod z dílničky Manželských etud, režisérky Heleny Třeštíkové ve vás něco zanechá, ať už pozitivního či negativního rázu, ale zanechá. U některých epizod se zdá až k neuvěření, jak radosti a strasti obyčejných lidí různého typu dokáží strhnout vaší pozornost. V tom je taky vidět, že Třeštíková natáčí všechny tyto epizody od srdce. Též se dá ocenit originalita časosběrného dokumentu, kde sledujete změny hlavních postav po cca 20 letech od posledního natáčení. To je zcela fascinující a působivé. ()

Marcela a Jiří (2006) (E05) 

TV-film. Příběhy jednotlivých epizod z dílničky Manželských etud, režisérky Heleny Třeštíkové ve vás něco zanechá, ať už pozitivního či negativního rázu, ale zanechá, zvláště u této nejkontroverznější a nejemocionálnější epizody z řad Manželských etud po dvaceti letech. U některých epizod se zdá až k neuvěření, jak radosti a strasti obyčejných lidí různého typu dokáží strhnout vaší pozornost. V tom je taky vidět, že Třeštíková natáčí všechny tyto epizody od srdce. Též se dá ocenit originalita časosběrného dokumentu, kde sledujete změny hlavních postav po cca 20 letech od posledního natáčení. To je zcela fascinující a působivé. ()

Ivana a Václav (2006) (E06) 

TV-film. Příběhy jednotlivých epizod z dílničky Manželských etud, režisérky Heleny Třeštíkové ve vás něco zanechá, ať už pozitivního či negativního rázu, ale zanechá. U některých epizod se zdá až k neuvěření, jak radosti a strasti obyčejných lidí různého typu dokáží strhnout vaší pozornost. V tom je taky vidět, že Třeštíková natáčí všechny tyto epizody od srdce. Též se dá ocenit originalita časosběrného dokumentu, kde sledujete změny hlavních postav po cca 20 letech od posledního natáčení. To je zcela fascinující a působivé. ()

Reklama

Reklama