Reklama

Reklama

VOD (1)

Obsahy(1)

Svět umění nezná hranic. A to ani v případě Josephine (Zawe Ashton), která najde skvostná umělecká díla po zemřelém. Než aby je vyhodila, jak stálo v závěti, vezme je pod svá kurátorská křídla a začne je zpeněžovat. Jenže obrazy nejsou tak andělské, jak by se předpokládalo. Skrývají něco temného a hrůzného z malířova života. Na to se postupem času přijde, ale to už je příliš pozdě! (Rodriguez)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (131)

EvilPhoEniX 

všechny recenze uživatele

Dan Gilroy režisér thrilleru Nightcrawler natočil sice originální a herecky našlapaný horor ( Jake Gyllenhaal, Rene Russo, John Malkovich,Toni Collette), ale film je bohužel prázdný, chladný, poměrně nezajímavý a né příliš vtahující. Umění, galerie, obrazy není má parketa a po hororové stránce si myslím nevyužitý potenciál. Některé mordy sice kreativní, avšak málo brutální a už vůbec né šokující je to hodně soft a light a to je škoda, protože film mohl mít blízko k Final Destination. Vyloženě jsem netrpěl, ale je to nudnější kus a slabší režisérová i herecká chvilka. 50% ()

Omnibus 

všechny recenze uživatele

"Když vám obraz zdivočí, nechoďte mu na oči!" Psychopatické obrazy bohužel moc prostoru nedostaly a nepochopitelně zůstaly srolované ve skříni. Snobové jako vždy intelektuálně opruzení, avantgardní umění typu flek sem, flek tam a dramaturgie tak nudná, že by u toho usnul i Dorian Gray. Navíc mi dojem z výstavy kazila ta "androidní mutantka", kterou JASON_X považoval za tranďáka a která nestydatě střídala... polohy, od ženy vamp přes vlčici z Wall Street až po vypatlanou blbku "co tady vůbec dělám a co po mně rejža kurva vlastně chce?". Tu třetí polohu jsem jí věřil, jako jedinou. Hérečka dobrá akorát tak na pornhub. Přivázat na postel, pomalovat a... nechat zaschnout. Pak přes obličej hodit hadr a... zavřít do skříně, k lidožravým obrazům! Zklamal i otrávený Malkovich hrající tužku (asi fakt byla chyba přestat chlastat :-), naopak potěšila zvídavá Toni Collete aneb moderním umělcům se na koule nesahá! ()

Reklama

Spiker01 

všechny recenze uživatele

Pár let starý Slídil od stejného týmu se mi líbil hrozně moc. Tenhle prazvláštní film mě mimo jiné tématicky hodně míjí. Naštěstí se to dá poznat už z traileru, proto doporučím vyvarování při rozporuplných pocitech. Co ale hůř, celkem podstatně jsem se místy nudil, ačkoliv nás Gilroy zásobuje brutálně šokujícími momenty, je to prostě málo. Jake jako vždy super (hlavně jeho pozérské grimasy), v něm nikdy problém není, ale doufám, že u dalšího filmu bude mít zase šťastnější ruku. 6/10 ()

Malarkey 

všechny recenze uživatele

Totální ulítlost. Chvíli jsem v tom cítil i odkaz na Obraz Doryana Graye, což je určitě ku prospěchu námětu. V rámci těch mysteriozních thrillerů je tenhle ale určitě na straně těch mega divných, který potvrzuje i to, že Jake Gyllenhaal asi navždy zůstane v roli podivínů. Ty mu prostě jdou nejlíp už skoro od dětství. Tady to třeba není jiné, ale i když je to všechno mega ulítlé, mojí pozornost si to na pohodu udrželo až do samotného konce. Ten je ale bohužel trošku do prázdna. ()

HellFire 

všechny recenze uživatele

Netflix začíná nabírat na obrátkách a už v samotném roce 2019 vydal přehršel skvělých filmů. Velvet Buzzsaw se sice netrefil do mého vkusu, ale to neznamená, že přestanu sledovat, co dalšího má americký gigant na skladě. Možná právě naopak. Tam, kde se Hollywood utápí v sequelech, prequelech, restartech a zoufale nudných adaptacích (nejnověji Cats), tam Netflix sází na originální filmy z vlastní produkce. A něco mi napovídá, že se mu bude dařit čím dál víc. Samotný film ubíhá velmi pomalu a hned na začátku nám představuje spoustu postav, takže sem neměl moc šanci si zapamatovat, kdo je kdo. Příběh se začne rozbíhat až někdy kolem 40. minuty. V podstatě jde o to, že někdo ukradne obrazy mrtvého umělce a vydává je za své. Obrazům se to ale nelíbí a probudí se k životu, aby spáchaly odplatu. ()

Galerie (6)

Zajímavosti (7)

  • Námet filmu režisérovi a scenáristovi Danovi Gilroyovi prišiel na um, keď sa raz počas Vianoc roku 2017 sám prechádzal prázdnou galériou v meste Beacon, štát New York. (Astonko)
  • Celosvětová premiéra proběhla 27. ledna 2019 na filmovém festivalu Sundance v Utahu (USA). (BMW12)

Reklama

Reklama

Časové pásmo bylo změněno