Recenze (1 247)
Jay a mlčenlivý Bob: Přeprc (2019)
Nevím. Na jednu stranu Smithův nejlepší film od Zack a Miri točí porno (12 let), ale na druhou stranu jsem měl pocit, jakobych se octl na srazu spolužáků ze střední. Místy trapné ticho, místy ukazování si fotek svých dětí. Pro mě navíc i zbytečný přívěsek k Mallrats, Chasing Amy, Clerks a Dogmě.
Addamsova rodina (2019)
Není úplně nejlepší nápad si tenhle animák pustit těsně po tom, co si člověk znovu připomněl dva bezchybné devadesátkové kousky. Sem tam má tahle Addamsova rodina celkem sympatické nápady, ale je jich ve výsledku zoufale málo. V druhé polovině to je čistá scénáristická zoufalost.
Mumie (1999)
Jeden z těch filmů, který trikově stárne, ale pořád to má Rachel Weisz v té nejroztomilejší roli, jakou si kdy střihla.
Birds of Prey (Podivuhodná proměna Harley Quinn) (2020)
Birds of Prey je do slova a do písmene čekání na velkou. Neuvěřitelný.
Lov (2020)
Podobné zjevení jako osm let stará Chata v horách. Velmi dobrá práce s tempem a diváckým očekáváním.
Nenávist (2020)
Zajímalo by mě, jak by Nenávist dopadla, kdyby jí natáčel Mike Flanagan. Struktura o několika časových rovinách je fajn, ale ani jeden příběh není nijak strhující nebo děsivý.
V síti (2020)
Dokumentární blockbuster pro mojí generaci, pro kterou jsou nudes jednou z měn na síti.
Malé ženy (2019)
Malé ženy mají v sobě neskutečnou energii a rytmus. Chvíli se divák směje, chvíli se dojímá, chvíli zuří a nakonec z kina odchází vlastně s celkem dobrou náladou. Doufám, že v Gretině třetím kousku to už ta Saoirse s Timym dá fakt dohromady, protože mi z toho začíná cukat oko.
Od koťátek pracky pryč! Hon na internetového zabijáka (2019) (seriál)
Jasně, že si to Netflix trochu ohnul tak, aby z toho internetoví nerdi vyšli jako hrdinové. Co je ale na "...koťátkách" fascinující a děsivý, je ta precizní zmapovanost. Digitální stopa poslepovaná a doplněná o záznamy z pouličních kamer. Snad v životě jsem neviděl dokument, který by diváka provedl celou časovou osou od začátku až po konec a neztratil ho nikde po cestě.
Terminátor: Temný osud (2019)
Ten pitch musel na papíře působit dost slibně, ale ani jedna z nových postav mi to prodat nedokázala. Alespoň prvních pět minut si mě tvůrci hezky povodili. A LEGION? Guys you are better than this! To už vážně smrdí parodií sebe sama.