Recenze (61)
Rebel Moon: První část – Zrozená z ohně (2023)
Pokud nemáte žádné očekávání, tak je to taková popkornovka. Pokud očekáváte něco epického od Zacka, tak si to radši ani nepouštějte. Sedm vesmírných statečných, nečekaná zápletka, nasírací zpomalovací efekty každých 5 minut, vikinská dědina v nesnázích. Prostě průměr.
Wonka (2023)
Hm, hmm...
Její tělo (2023)
Strašně dlouhý začátek. Předvídatelné scénky (že, taťko?!) A kamera byla často na facku (scéna s botaskama fakt nikoho nezajímá!)!! Jinak příběh doják. Herečka se snažila, palec nahoru.
Marvels (2023)
Jako dobrý. Pokud jdete do kina jen kvůli tomu, že je to Marvel - svět barev, eastereggs a gagů, tak dobrý = 3* Takový jednoduchý film pro mladé skautky. #GrlzPowerz
Superman/Batman: Apokalypsa (2010)
Hned na začátku - Batman nechá nezajištěnou svou loď? LOL Ale buchta šikovná. :)
ONEMANSHOW: The Movie (2023)
Za ten pigi čaj a tajný úkryt.
Carnival Row (2019) (seriál)
Pěkná pražská fantasy s vílí šťabajznou Carou.
Cunk on Earth (2022) (seriál)
Taková kravina, že to prostě musíte vidět! :D
Šílená noc (2022)
Goodness nic povedený, příběh, sentiment, dialog, gagy. Vánočně krvavá atmoška jak cyp. :D
Na život a na smrt (1998) (seriál)
Není to tak o efektech jako že spíše mě budil ten příběh. Hvězdičku extra za tu šťavnatou blondýnu.