Recenze (133)
Terminátor: Temný osud (2019)
V patnácti jsem viděl Den zůčtování a že mě stejně chytne za koule, skoro po třiceti letech, Temný osud, jsem si přál a ejhle, ono se mi to splnilo, asi senilním!! Plnej počet *****
Avengers: Endgame (2019)
Kua ten Jáááágr je fšude, akurát sežral moc krmiva pepka sailora...!
Smrtelné stroje (2018)
Terminátor vylíhnutý z mumie, s rozumem robo cooopa, to je kua déémon! Ono to dokupy fact funguje, pro technoidní uchyláky **** a půl * :)
Den dobytí Bastily (2016)
Fajn francouzská jednohubka.
Halo 4 - film (2012) (seriál)
Naprostý souhlas s PauloZ ..
Assassin’s Creed (2016)
Asííí se budu opakovat, ale hentenoný sound trrráck na tom sedí, jako prdel na hrnéééc!!
Rychle a zběsile 8 (2017)
**** a 1/2 *
The Gambler (2014)
Ta muzika seděla, jako prdel na hrnec :)
Anděl Páně 2 (2016)
Když má někdo rád Dickense..... bravo Jirko :)
Žena v kleci (2013)
Ve srovnáním s tímhle je spousta dobrých kriminálek čajíček pro batolata, skvělé.