Recenze (568)
Stovky bobrů (2022)
Zábavné, originální, překypující šílenými nápady, je v tom vidět radost z filmařiny a že za málo peněz, lze pořád natočit hodně (bobří) muziky. Hrozně jsem chtěl dát 5*, jenže je tam toho ke konci tolik, že už ani já jsem to prostě nedával. Jako hodinový filmeček by to byl masterpiece, takhle to prostě je zbytečně dlouhý a na konci šílený až moc, ale i tak 8/10 a je to pecka :)
Fallout (2024) (seriál)
Hry jsem nehrál, ale seriál je má nová závislost. Skvělá práce Amazonu. 9/10
Out of Darkness (2022)
Krásně nasnímaný velmi solidní survival, scény v lese skvěle napínavé a v závěru se dostaví i morální přesah. Jelikož se jedná o debut a někteří místní "recenzenti" jsou svým hodnocením úplně mimo, nelze jinak než jít s hodnocením výš. 7/10
Sestra Smrt (2023)
Závěr sice potěšil, jinak se to, ale hrozně táhne a až na snové sekvence se vlastně nic moc neděje. Od Paco Plazy (stále) očekávám lepší zářezy, ale začínám si myslet, že REC byl vrchol. 4/10
Těla - Jste mrtvý muž (2023) (epizoda)
Parádně rozehráno ...
Temná Sklizeň (2023)
Hezky vypadající, ale hloupé "ee"
Pád domu Usherů (2023) (seriál)
Mike Flanagan se s Netflixem loučí ve velkém stylu a představuje současné generaci dílo Edgara Allana Poea. Není to sice dokonalé obzvlášť rozjezd, ale s přibývající díly je to lepší a lepší a hlavně parádně uzavřené. Carla Gugino dokazuje, že je skvělá herečka a sekundují ji i ostatní. Skvělá záležitost. 8/10
Naprostý zabiják (2023)
"Nápad jistě dobrý, výsledky nebyly dobré"
Ahsoka - Část 8: Jedi, čarodějnice a vojevůdce (2023) (epizoda)
Čekal jsem od finále více? Ano, čekal. Nakonec ovšem převládá spokojenost a hlavně natěšenost na pokračování. A k poslednímu dílu: nemůžu si pomoci, ale pohyby Rosario Dawson s meči, jsou prostě takové pomalé, ale to je asi můj problém.
Ještěr (2023)
Parádně obsazená, solidně napsaná, ale zdlouhavá a utahaná detektivka. 6/10