Recenze (44)
Skautův průvodce zombie apokalypsou (2015)
No ja nevim.Me to prislo proste silene vtipny.Scena,kdy se zombie policistce rozepne kosile a vlajou ji prsa a on si proste musi sahnout,anebo drzeni se za zombikuv penis, ci nesmrtelny vedouci skautskeho sboru.Je to blby,ale vtipny.
Star Wars: Síla se probouzí (2015)
4 z 5 za marvelovsky forky, ktery mi tam proste nesedly.
Štěstí na dosah (2006)
Neskutečný příběh,prostě to nevymyslíš.Brilatntní výkon Willa Smithe.Dějová linka plná emocí,prostě mu nemůžete nefandit.
Odebrat z přátel (2014)
Nápad by stál za to,ani by nevadilo nízkorozpočtové podání,ale provedení hrůza,hrůza,hrůza!
Diktátor (2012)
Pro mě naprosto překonalo Borata s Brunem dohromady.Jsem milovník indické angličtiny a politicky nekorektních vtipů takže jedině za pět.V neposlední řadě mě naprosto rozsekal soundtrack.Aladeen motherfucker!
Norské dřevo (2010)
Příběhy tohoto spisovatele jsou pro mě naprosto srdeční od A do Z. Jenže je prostě velmi težké zachytit jejich atmosféru.Dává mi to pocit že se to natočilo pro lidi s méně rozvinutou fantazií,kteří před sebou potřebují něco konkrétního.Ale má to svoji duši a něco z Murakamiho přece jen taky.
Nákaza (2011)
Působí to trochu futuristicky dokumentárním dojmem.Aneb co vše se může stát? Naprosto skvěle zahrané role a velký palec nahoru za promyšlenost.A taky haleluja že tu je film který sice obsahuje nákazu virem,ale nepromění nikoho v zombie jak je známe.
Bláznivá, zatracená láska (2011)
Tleskám za finální zvrat a propojení v jeden velký příběh.Normálně bych dala za tři ale Ryan je moje slabost a dodává tomu to svoje a aspon tu jednu hvězdu navíc si zaslouží.Ostatně i se zbytkem pobsazení
Insidious (2010)
Typický příběh točící se okolo rodiny.Matka,otec,dvě děti,vše je v pořádku.Ale ne na dlouho.Minimálně dvě třetiny filmu jsou naprosto geniální a opravdu děsivé v neočekávaném.Drží to v napětí po celou dobu kdy se film pohybuje v reálném světě.Zásadní zlom nastane ve chvíli,kdy se příběh stáčí do krajin snů.V tu chvíli mě veškeré drama opustilo a stalo se to jen zbytečně natahující částí,kterou sem překousla jen kvůli konci a stěží sem se přinutila to fakt nevypnout.Musím uznat že je to pro milovníky žánru geniální,ovšem z bůhví jakého důvodu natažené.Proto 4 z 5.Někdy se holt má přestat v nejlepším.
50/50 (2011)
Očekávala jsem od toho víc,než se mi nakonec dostalo.Čekala jsem víc srandy od postav.Ale jedinou vtipnou postavou je postava Setha Rogena,ale je o něco víc vtipnější než v ostatních filmech.Musím pochválit výborné herecké obsazení.Co se týče děje,není to nějaká smutkobolná ukázka sebelitujícího se člověka,ale bojovníka.I přes větší očekávání musím dát 5 * kvůli skvělé ukázce toho,jak asi vypadá život člověka který má rakovinu.Chemoterapie,únava,nejistota,lidé ás opouští,zjistíte kdo je opravdu na vaší straně,různé fáze smiřování se s nemocí.A nakonec to stejně dobře dopadne.