Oblíbené seriály (7)
Odložené případy (2003)
Můj neoblíbenější seriál a to já seriály moc nemusím .. Tenhle je fajn že v jednom dílu začne i skončí, takže když uteče dalších deset dílů ničemu to nevadí, což je o proti seriálům se stovkami dílů opravdu velké plus.. Hledala jsem chybu, ale tady je vše správně, od výběrů herců (Kathryn a Danny), přes úžasnou kameru, hudbu a neopomenutelné prolínání minulosti s přítomností. Doporučuju sehnat si soundtrack pro tento seriál, je úžasný.
Můj přítel Monk (2002)
Každý je tak trochu blázen a pan Monk je trochu víc ... Super seriál, který má úroveň, dokáže pobavit a věřím že v pár věcech se najdeme všichni :)
Ally McBealová (1997)
Úžasný seriál s velmi vysokou úrovní inteligentního vtipu dělaný přesně pro mě. Calista Flockhart byla pro tuhle roli stvořená a nelze opomenout úžasnou hudbu pro seriál.Doporučuji :)
Plastická chirurgie s. r. o. (2003)
Julianem McMahonem bych se klidně nechala komplet rozpárat :).. Teď vážně, tenhle seriál fakt miluju, i ten čas kdy ho dávali, protože takhle před půlnocí si kecnou k TV a koukat na tohle, byla má závislost. Opravdu jak živé plastické operace, do detailu propracované, krásní herci, supr hudba a uf uf hezké postelové scénky..