Recenze (742)
Transformers: Pomsta poražených (2009)
Hoci je Michael Bay pre mňa legenda, tak tie zlaté maliny boli úplne zaslúžené. Jedným slovom TRAPAS.
Kniha přežití (2010)
Po dlhej dobe film v ktorom sa mi Denzel Washington páčil. (a to vyslovene že páčil)
Pařba v Bangkoku (2011)
Dvojka je len trápna kópia jednotky. Jednotka bola bola pre mňa hlavne thriller z bežného života, v ktorej exceloval pošuk Alan. Tak dvojka je nuda s extrémne retardovaným Alanom.
Pink Floyd: Živě v Pompejích (1972)
Hodnotím director's cut. Audio stránka dosť ľúbivá, ale napriek tom že Floydi mi brnkajú na strunu tak nie všetky z uvedených skladieb patria medzi moje najobľúbenejšie. Vizuál začne pomerne rýchlo nudiť, aj keď režisérovi nemožno vytknúť snahu o oživenie.
Finanční krize (2010)
Money Never Sleeps... Jediné čo dokážem cítiť po zhliadnutí tohto dokumentu je : ZÁVISŤ
Jánošík - Pravdivá historie (2009)
Z vizuálnej stránky konečne "slovenský" film ako sa patrí. Zápletka pomerne slabá, hlavný herec bieda -slabota; a jemu úspešne sekundujú niektorí z jeho zbojníkov. Vystúpenie Mariána Labuda = trapas roka...
Prokletý klub (2009)
Napriek tomu, že som veľký milovník futbalu, si myslím že príbehu chýba pridaná hodnota. Ak to vezmem chronologicky tak časť filmu z Derby County je dosť slušná, inak to nemá gule. Napriek tomu tento film pokladám za povinnosť pre všetkých priateľov športu.
Nepovedený kouzelník (2005) (TV film)
Keď to už ani moja mama nedopozerala tak to už je čo povedať. Ja som dokukal ale bojoval som s tým aby som nezaspal. Neskonale trápna nuda. SLABOTA. Českí televízni rozprávkári: BUDÍČEK !!!
Hellboy (2004)
Keby nebol hlavný hrdina prešpikovaný hláškami rúbem o niečo nižšie.
Repo Men (2010)
Schredingrova mačka bol príklad ako vysvetliť teóriu kvantovej mechaniky, že vlastnosti hmoty existujú ako pravdepodobosť. Nemá to nič spoločné s tým, čo tá mačka v krabici robí, pretože fyzikálny predpoklad bol, že sa z nej nemôže dostať von a pravdepodobnosťou sa spustí smrtiaci mechanizmus. Len toľko.