Poslední recenze (155)
Sladký život (2024)
6/10... velmi pekna ceska romantishe komedia kde arogantny namysleny alfasamec 40tnik majster sveta Beranek uzivajuci si zivot hviezdy dostane infarkt a tak sa z jedneho dna na druhy stava obycajnym clovekom bez buducnosti...okrem hokeja nevie nic ine a nema ani priatelov ...iba dlhy .... postupne sa dostane na uplne dno a zisti ze takto to dalej nepojde.... s novym (zenskym) srdcom zacina od nuly a az ked zisti komu srdce patrilo uvedomuje si dolezitost priatelstva a potreby zmenit svoj zivot uplne od zakladov... naozaj to bolo skvele a body strhavam len za uplnu nadnesenost deja a ze v skutocnom zivote to nejde tak lahko .... vyborne vykony a skvely Polivka v hlavnej ulohe zarucuje pekny filmovy zazitok
Hlasy mrtvých (2023)
9/10 ... vyborny atmosfericky horror s viacerymi jumpscarmi... hnusne sceny zimomrivky striedajuce stiahnutie prdelky ... mlada zena zdedi po svojom otcovi prastaru krcmu v Berline ale spolu s nou zdedi aj tajomstvo... v pivnici zije carodejnica ktora poslucha iba a len majitela domu a dokaze sa premenit na akukolvek mrtvu osobu a po dobu 2 minut sa takto dokazete rozlucit so svojimi blizkymi... ma to vsak hacik... nikomu 2 minuty nestacia a nasledne sa vam dostava carodejnica do hlavy a uz si s vami robi co len chce... za kazdu cenu ju vsak treba udrzat v pivnici...
Neposkvrněná (2024)
0/10 ... och a zevraj horror.... cisty dokumentarny film zo zivota tehotnej mnisky ... nudaaaaaaa ... strasidelna bola len cena listka v kine ... mlada novicka z USA prichadza do talianskeho klastora kde o par dni po zlozeni slubu zistia ze je tehotna.... ale ako ked je stale panna .... zeby dalsie neposkvrnene pocatie? .... a kam miznu aj dalsie mlade mnisky? ... nepytajte sa .. a ak xcete vidiet porod v lese tak sup do kina....