Recenze (39)
Arcadian (2024)
Hyenožirafovití mutanti alá samopal, tma, Nicolas Cage v bezvědomí a děti...na tom se dobrý film postavit nemůže.
Inspirace (1949)
Neskutečný skvost. Plný počet.
Mladá dáma (2024)
Velmi milé překvapení. Tváří se to jako pohádka, aspoň ta hlavní linie, kdy drak musí žrát princezny, ale vyklube se z toho dobrá a napínavá podívaná. Toto se povedlo!
Viktorie (2016) (seriál)
Všechny tři série, jsou velmi dobrým počinem. Děj či události, které se dějí, a zaujali mne, jsem si ověřila na netu. Třeba o hladomoru v Irsku jsme vůbec nevěděla. Seriál se mi moc líbil, nejsou tam žádná hluchá místa. Těším se na pokračování.
Největší showman (2017)
Jo, tak to bylo opravdu dobré! Kdo miluje cirkus, zpěv, tanec přijde si na své. Několikrát jsem měla husí kůži...
Nejhlubší nádech (2023)
Silný příběh o zdolávání limitů. Krásné ale děsivé záběry (tma hlubin je vražedná), moc dobrý dokument.
Bastard (2023)
Hlavní herec skvělý jako vždy, záporák fakt hnus... děj krásně proudil, scény i hudba úžasné. Jsem velmi spokojená.
Strangerland (2015)
Celý film krásně táhl... a závěr? Co to jako je? Ano či ne? Velké zklamání...
Caravaggiův stín (2022)
Málokdy dávám 5 hvězd. Toto dílo si to ale zaslouží. Film mne velmi překvapil a věrohodně nastínil problémy16. století. Caravaggio, je jedne z mých oblíbených Starých Mistrů... a film se velmi povedl.
Dobrodružství v divočině 3: Sloní příběh (2017)
To se prostě nedalo. Ač jsem milovnice a obdivovatelka Afriky, toto bylo tak nasáklé amatérismem, že jsem nedokoukala. Jedna hvězda za krásnou přírodu a zvířata.