Recenze (239)
Dark Matter (2015) (seriál)
80% Firefly, 20% Stargate. Pokud jste fanoušci, bude Dark Matter vaše guilty pleasure.
Continuum (2012) (seriál)
Haven meets FlashForward. Ovšem ani jednomu nesahá po paty.
5 centimetrů za sekundu (2007)
Na hodnocení první části ani šest hvězdiček nestačí, zbytek se už jen veze. Za zmínku stojí nádherný vizuál a neuvěřitelně poutavá práce se světlem.
On je fakt boží! (2008)
Anglická obdoba francouzského LOL. O co je LOL filmařsky vyspělejší, tolik ho anglické <doplňte-si-sem-ten-dlouhý-název> převyšuje v emoční rovině a vyzařované energii. Malé naivní pohlazení na duši kořeněné perfektním hudebním doprovodem a další ze skvělých případů, kdy by si český distributor zasloužil pomalou a velmi bolestivou smrt za absolutně nevhodně zvolený český název filmu.
Falling Skies (2011) (seriál)
Hodnocení po pilotním dvojdíle.
Má mě rád, nemá mě rád (2010)
Jedním dechem úžasné a neskutečně kouzelné.
Frozen (2010)
Poučení: Vždycky, VŽDYCKY u sebe mějte na sjezdovce mobil, jinak vás sežere smečka vlků!
Resident Evil: Afterlife (2010)
Zbytečný film, který sérii nikam neposouvá, leč slušné akční béčko.
Fatal Failure (2010) (studentský film)
Výborný nápad, stylizace i hudební podkres. Šlo by ovšem ještě zkrátit.
Cedulky (2008)
Je zajímavé, jak některé krátké filmy dokáží říci během deseti minut více než většina celovečerních produkcí během dvou hodin.