Oblíbené filmy (10)
Predátor (1987)
Naprosto unikátní směs scifi a akce s vynikající atmosférou a nejlepším záporným hrdinou všech dob. Na filmu jsem vyrostl a vždy bude patřit mezi moje nejoblíbenější. PREDATOR ruleZzZ !!
Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
Kruh (2002)
Saw 2 (2005)
Vetřelci (1986)
Requiem za sen (2000)
Rambo: První krev (1982)
Šňup (2002)
Městečko South Park: Říše fantazie (2008)
Největší náser, toho Pepka námořníka sem fakt nepobral xD