Recenze (138)
V/H/S/99 (2022)
1. Povídka 50% 2. Povídka 90% 3. Povídka 60% 4. Povídka 70% 5. Povídka 60% ///4000 ohodnoceny film
Párty Hárd (2019)
Film, ktery puritani nedokoukaji:-) ///muj 3000 hodnoceny film///
Room (2015)
Ten fakan mně lez hrozně na nervy.... fakt na přez držku...
Brána temnoty (2015)
Až na to finale celkem good :-)
Midnight Movie (2008)
Nic extra. Mohlo se víc přitlačit na "vrták" :) .... chvilkama i nuda
Kilo Dva Bravo (2014)
No ty vole, mam dost. Vetší pičovinu už sem dlouho neviděl. Mně to ani nepřišlo k smíchu, ale spíš k pláči. A ty vyznamenání na konci... no coment. Jak už tady někdo předeslal, Darwin jak vyšitej. Po shlédutí už se opravdu "nebojím" o bezpečnost Evropy....
Insidious 3: Počátek (2015)
Ke konci to sice ztrácí trochu dech, ale jinak skvělá hovorová záležitost. Dávám silný **** jen mě překvapuje, ze v den premiéry jsme byly v kině v půl sedmý večer jen čtyři kousky (Plzeň).
The Human Centipede III (Final Sequence) (2015)
Ja se tedy neztotoznuji se zdejsi vetsinou a hodnotim pomerne vysoko. Stonozky sice moc nebylo, ale to vubec nevadilo. Uchylny to bylo dost. Nad nekterymi scenami opravdu zustava rozum stat (znasilneni do ledvin, apod.). Susene klitorisy taky pobavily....
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
Ani jsem nedutal...
Daddy's Little Girl (2012)
Jedním slovem M.A.S.A.K.R. Konečně po dlouhé době promyšlený tortured. Plno lidí tady sice nadává na stopáž, já osobně se ale nenudil. Slabším povahám ale raději nedoporučuji.