Recenze (366)
Město ztracených dětí (1995)
Absolutní WTF co prostě nedokážu ohodnotit. Něco mezi pěti hvězdami a odpadem, ale 3 hvězdy tomu dát nedokážu...
Star Trek: Podivné nové světy - Podprostorová rapsodie (2023) (epizoda)
Drogy jsou špatné, áno?
Tajná invaze - Domov (2023) (epizoda)
Hlavní výhoda téhleté low cost sračky: nikdo tam netwerkoval...
Strážci Galaxie: Volume 3 (2023)
Za mě teda lepší než dvojka a na úrovni jedničky. Trochu moc jel na sentimentální vlně, ale mezi těmi sračkami co teď vznikají v MCU je to opravdu o třídu jinde.
Tajná invaze - Zrada (2023) (epizoda)
Nechápu proč to není jeden film. Strašně se to táhne a vůbec mě nezajímá kam se to posune. Děj každého dílu se dá shrnout do dvou vět. A všude to křičí "nemáme budget na opravdové herce".
Norman a duchové (2012)
Za závěrečnou znělku 5 hvězd 😉
Zaklínač - Shaerrawedd (2023) (epizoda)
Totální nebetyčná nezáživná sračka. Kdyby ten alkoholik Sapkowski nebyl naživu, tak se musí obracet v hrobě...
Den po dni (2023) (seriál)
Není to takový nářez jako Černobyl, ale bohu díky za to ;-)
Super Mario Bros. ve filmu (2023)
Dodnes sem neviděl plné Sušické kino. Doporučuje všem od 3 let.
Jurský svět: Nadvláda (2022)
Nenadchne, neurazí ale neskutečně nudí. Nejvíc mi asi vadilo jak na sílu tam byly lámánímé staré postavy. Další díl už prosím ne...