Recenze (302)
Kryptotrumf (2023)
Poměrně blbost, ale vtipná, doporučuji.
Free Guy: Hra na hrdinu (2021)
Čekal jsem mnohem více, asi proto to zklamání. Slabší 3*
Like House (2021) (pořad)
Tohle je porad mireny asi na vekovou skupinu 12-15. Dival jsem se na to 5 minut a IQ mi kleslo o 50%.
Hubieho Halloween (2020)
Lepsi 2*
Cesta zpátky (2020)
Silnejsi 3*
Liga spravedlnosti Zacka Snydera (2021)
Lepsi to o moc neni...
Pojď si hrát (2020)
Dementni dite ne-e.
Too Hot to Handle (2020) (pořad)
Ale jo, vtipne to bylo, lidi tam sice byli extremne hloupi, nicmene co cekat od USA..
Banshee - Kmenová záležitost (2015) (epizoda)
Siobhan :-(
Zlo s lidskou tváří (2019)
Ani nevim, jak to poradne hodnotit, poslednich 10 minut zajimavejsich, nez cely zbytek filmu, zvratil tech 1-2* nad kterymi jsem celou dobu uvazoval. Cekal bych mene prostoru na vypraveni Liz.. trochu vice nejake akce. Vsechno se to tak nejak nudne tahlo. Celkem skoda.