Děj se odehrává v roce 1999 v Los Angles. Hlavní hrdina, veterán z Vietnamu, v současné době policejní důstojník si vykládá právo po svém a často se octne na hranici mezi dobrem a zlem. Jednoho dne je však chycen při něčem, co by ho mohlo stát místo. (code2)

Recenze (83)

Lacike

Trailer sa to snazil predat ako cool film o velkom motherfucker policajtovi. Tak presne taky tento film nie je. Co vysvetluje viacere znechutene komentare. Je to civilna studia jedneho trochu drsnejsieho policajsta, ktory sa vie o seba postarat, ale tentoraz sa mu prestava darit. Herci hraju dobre, scenar tiez nie je blby, ale pocas celeho filmu som mal velky problem s neznesitelne pomalym tempom, vdaka ktoremu som film ledva dopozeral. Evidentne sa najde par vyvolenych, ktorym tento ultrapomaly film sadne, ale ja medzi nich nepatrim. ()

dr.fish

Předesílám, že jde o opravdu těžkotonážní kalibr. Film je dlouhý, vleče se, je plný nedotažených rozhovorů, náznaků gest a člověk naprosto neví jak na tom s tím hlavním hrdinou vlastně je. Woody H. je zase naprosto dokonalý, jeho policejní "dinosaurus" zaseklý ve starých metodách a policejních přístupech, s rozvrácenou rodinou i morálními hodnotami, to je krása sledovat. Člověk má o čem přemýšlet, ta americká "multikulturní" společnost, to je lahůdka. Za dobu, co je náš hrdina ve službě, se z barevných lidí stali občané úzkostlivě chránění zákony, rasismus je noční můrou policajtů, těžko se adaptovat na nová pravidla. Jak hájit zákon a nebýt rasista, když člověk nastoupil službu v šedesátých letech? Bránit staré dobré americké ideály starousedlíků, když už vlastně není pro koho? Spousta zajímavých vedlejších rolí. 85% ()

mcb

Tarantino was right. Neuvěřitelně zabitý film. Woody Harrelson je zlý policajt, jezdí v autě a nesnáší lidi. O druhého Bad Lieutenanta se ale v žádném případě nejedná. Jde vidět, že režisér nejspíš původně natočil tříhodinový psychologický opus, ale když se postprodukci zjistilo, jak je to brutálně nezáživné a nudné, tak to sestříhali na polovinu a vyhodili všechno, co alespoň trochu mohlo připomínat děj. Takže žádná psychologická sonda do duše policajta, policejní nebo rodinné drama, jen zdlouhavá a unylá honba za něčím, co by mohlo připomínat film. Nechápu, jak se podařilo do téhle útrpné nudy přemluvit Sigourney Weaver nebo Stevea Buscemiho. Ti se teď nespíš doma snaží přijít na to, jak tenhle "skvost" vymazat ze své filmografie. Škoda jen toho Woodyho mrhání talentem - ve své úloze je totiž výborný. Btw - The most corrupt cop you've ever seen on screen? Nechtějte, abych se zasmál. ()

Johnny.ARN

Tak sľubný úvod to malo. A taká chobotina sa z toho vykľula. Koho baví skoro dve hodiny pozerať sa na vychudnutého, prepitého a fajčiaceho jednu od druhej fízla, čo rieši svoje problémy na každej strane, tak prosím. Ja by som ocenil viacej policajnej brutality, viacej zastrelených mexíkancov a hlavne nejaký záver, lebo toto končilo tak že z toho nikto nič nemá. Ultraslabé 2 z 5 ()

sedm.1

Upřímně nesnáším tyhle nezávislý rádobyumělecký mrdy, kdy si o sobě tvůrci myslí nevím co, cítící se být artovými bohy a ve výsledku pak natočí takovou, ale opravdu takovou sračku, že se nejedná skutečně o nic jiného, než o totální ztrátu času, kdy onen snímek, jako právě Rampart, nepřináší nic jiného než nudu, nudu a zase jen nudu. Tentokrát je to ovšem o to smutnější, že pan Moverman měl k dispozici poměrně slušný scénář a námět a především luxusní obsazení, ovšem jak s tím vším naložil, tak vlastně i to si zaslouží jistý obdiv, neboť to zazdít takovým způsobem, to smekám. A jak jsem již zmiňoval, mohou za to podle mě jen umělecké ambice pana režiséra, touha natočit a zpracovat ono téma a příběh jiným, netuctovým způsobem, kterým se chtěl zavděčit jistému cílovému publiku, kdy tedy sice nevím, jak moc se mu povedlo, onu diváckou obec přesvědčit, ale běžný divák to prostě nemůže dát bez újmy na duševním zdraví. Bohužel, onen nesnesitelný styl zpracování je tu navíc tak dominující, že přebije i veškerý zbytek, co se ve snímku děje a vyskytuje, tedy zápletku, herecké výkony, atmosféru, emoce, to vše kvůli tomu dře, drhne, nepůsobí, nefunguje. Spousta zbytečných, nicneříkajících keců, střídané naopak dlouhými záběry na hledící, mlčící obličeje, jedno lepší než druhý, k tomu různé mimózní kamerové filtry, tuny zbytečných scén a postav, a jako třešnička na dortu totálně uťatý závěr, bez pointy, a to taky fakt žeru! Rampart je zkrátka chladný, vyumělkovaný blábol, se kterým není skutečně dobré se seznámit a zatěžovat se jím. ()

• Veškeré natáčení se odehrávalo v lokalitě Los Angeles v americkém státě Kalifornia. (Terva)
  • Příběh se odehrává v roce 1999, ale na začátku filmu lze zahlédnout Cadillac CTS z roku 2005 (Terva)