Reklama

Reklama

VOD (1)

Série(4) / Epizody(20)

Cestopisný dokument o motorkářské výpravě několika českých celebrit marockou pouští, Tureckem a Kavkazem. (oficiální text distributora)

Recenze (39)

Peytl odpad!

všechny recenze uživatele

Vše bylo hrozné, šílené, trapné a nepochopitelně nezábavné, ale odhodlal jsem se poslat do piče až řadu tuto, vysílanou léta panny 2014, že je Liška šeredný dement není nutno dodávat, Réva bajker??? No, to mi poser záda. Každej buran z Dolní Kyselé Prdele prohánějící fichtla, je oproti těmto kretéNoidům Carlos Checa!!! Což mi připomíná, že v dalším díle by mohl vyrazit Honza Rossák, rodák z Urbína a devítinásobný vítěz videostopu. Co chtít od bývalé motocyklové velmoci, ve které dnes tlačí bajk moto GP taková nula bez koulí, jako je Asiat Kája Padája, asi už chci zemřít. ()

slunicko2 

všechny recenze uživatele

Pořad vhodný snad pro motorkáře a zarputilé fanoušky zúčastněných herců. 1) Dobré jako video z dovolené. 2) Pokud se těšíte na informace o prostředí nebo dokonce zamyšlení nad životem, těšíte se marně. Pokusy o inteligentní komentáře jsou většinou neúspěšné. 3) Dílo ozvláštňují improvizované herecké etudy. 4) Viděl jsem a komentuji pouze sérii Kavkaz 2013. ()

Reklama

MM_Ramone 

všechny recenze uživatele (k tomuto seriálu)

Český dokumentárny projekt "Moto(s)poušť aneb Moto cestou necestou" sa doposiaľ dočkal štyroch samostatných sérií (Maroko 2010, Turecko 2012, Kavkaz 2013, Južná Amerika 2015). Je to cestopisný dokument o motorkárskej výprave zopár známych tvárí z českého showbiznisu. Ja som si pozrel prvé dve série. Prvá výprava s názvom "Moto cestou necestou - Maroko 2010" ma zaujala predovšetkým preto, že jedným z členov tejto jazdy bol Lou Fanánek Hagen, textár a spevák pražskej pub punk rockovej hudobnej skupiny Tři Sestry. Ocenil som to dvoma hviezdičkami. Zhliadol som aj volné pokračovanie "Moto cestou necestou - Turecko 2012". To už bola akcia bez Fanánka. Nahradil ho herec Pavel Liška. Projektu to však nijak nepomohlo. Bola to rovnaká dvojhviezdičková nuda ako predchádzajúci moto trip z Maroka. Do ďalších sérií sa už nejdem púšťať. ** ()

adelina8 

všechny recenze uživatele

Štěstí, že jsem první sérii viděla až jako poslední. Ta se opravdu moc nepovedla. O to lepší jsou další řady - Pavel Liška v tandemu s ostatními herci je boží a prostě celá sestava funguje. Někteří tu namítají, že pořad nemá žádnou vzdělávací hodnotu - no, já si myslím, že takové ambice ani nikdo neměl. Jde spíš o jakýsi cestopis nebo videodeník z cest, takže obsahuje jak faktické informace, tak i něco k pobavení a oživení. Pokud budu chtít čistě dokument o dané zemi, pustím si National Geographic. Takže když to shrnu: 1. série zbytečná, 2., 3. a 4. vynikající! ()

Aminochelat 

všechny recenze uživatele

První dvě epizody mě nebavili, ale od třetí už to má dobrý šmrc. Asi spojení Liška-Revai tomu dává smysl. Jak tady ostatní hejtujou, že to nejsou motorkáři a jak na tom neumí, to je věc názoru, ale aspoň mají na to ty koule se na takovou cestu vydat. Ono to totiž není žádná prd*l, jak si mnozí můžou myslet. Já se náramně bavil. Ukázka cílů pro opravdové motocestovatele. ()

Galerie (20)

Zajímavosti (10)

  • Po dojezdu k nejvyšším marockým dunám Erg Chebbi u vesnice Merzouga chtěli filmaři ubytování v aubergu, přestože jezdci a část řidičů si přála spát v bivaku v poušti. Důvodem byly obavy z přemnožených škorpionů, kteří měli v té době být velkým problémem. Realita byla taková, že největší výskyt škorpionů včetně nebezpečných bílých byl právě v chladnějších prostorách aubergu a nikoliv venku v poušti. (TomasTT)
  • Václav Noid Bárta jel celou cestu v jednom tričku a vezl si veškeré potřebné vybavení na motocyklu. Nikdo netušil, že si do auta schoval obrovský lodní vak plný věcí a oblečení, který ale za celou dobu ani neotevřel. (TomasTT)
  • V původním složení týmu byl Daniel Hůlka, který ale během příprav z projektu odstoupil kvůli zranění zad. Dalším členem, který se zúčastnil příprav a výuky jízdy na velkém cestovním enduru, byl skladatel a hudebník Petr Malásek, který v prvním díle projekt opustil kvůli riziku zranění. V době natáčení neměl žádné zkušenosti s jízdou mimo zpevněné komunikace, přesto však po 2 měsících zvítězil v amatérské navigační rallye v kategorii motocyklů do 800 ccm. (TomasTT)

Reklama

Reklama