Nájemný lovec putuje na Vnější okraj, aby našel jiné Mandaloriany. (Disney+)

Recenze (84)

Hellierer

Poslední epizoda první sezóny Mandaloriana ve mě zanechala velice spokojené pocity a jsem neskutečně rád, že první epizoda sezóny druhé je snad ještě lepší a upřímně jsem mé nadšení vlastně ani nečekal. Epizodě rozhodně napomáhá větší stopáž (52 minut), kdy těší jak temnější/gang úvod, tak i echt westernový zbytek (příjezd do města na koni/speederu, spojení se s místním šerifem...). Akce je parádní a poslední třetina je jeden velký eye-candy moment. Přirozeně palec nahoru i za Timothy Olyphanta, pro něhož mám jednoduše slabost. Překvapením (určitě příjemným) je i skutečnost, že po velké popularitě malého Yody se tvůrci nerozhodli mu dát nějak větší prostor, takže pořád funguje jako takové hezké a roztomilé rozptýlení a divák se ho nestihne zbytečně přejíst. Je mi jasné, že po tomto neskutečném rozjezdu se bude určitě zpomalovat (ostatně rozpočet asi nebude nafukovací), ale pokud zbytek bude alespoň z poloviny tak dobrý, tak bude převládat maximální spokojenost. ()

Martrix

Je to udělané luxusně a každý dolar je vidět, ale co naplat, když je to samý nesmysl a víc než cokoliv jiného, jde jen o exhibiční fan service. Našel bych minimálně 50 epizod z animovaných klonových válek, které měly mnohem lepší příběh. A námitka, že se to jen rozjíždí neobstojí, protože to bude nakonec stejně mdlé, jako celá první řada. Chápu nadšení SW milovníků, lepší cokoliv, než nic, ale pro běžně náročného diváka je to slabota...a podotýkám, že Favreau je jeden z mých oblíbených tvůrců. ()

Padme_Anakin

Velice příjemně rozehraný úvod druhé série, jakmile se Padme ocitla na Tatooine, byla jako ryba ve vodě.. To uctivé pomrkávání po původních SW je tu hřejivě cítit a mně se to velmi zamlouvá.. Mando je skvělý, malý Yoda k zulíbání a Marshal ve zbroji působivý, upřímně řečeno Timothy Olyphant v nejpovedenější variaci.. Těším se na pokračování.. ()

IZFNP

Pre mňa seriálová udalosť roka. V prvej sérii som sa do Mandaloriana zamilovala, pre jeho retro feeling a epizódne dobrodružstvá, vďaka ktorým sme len spoznali postavy a mnohé planéty a druhy. Z tohto seriálu mám jednoducho čistú fanúškovskú radosť. Teším sa, že druhá séria pokračuje vo svojej sci-fi western jazde, pridáva vymakaný vizuál a pár minút stopáže, a že opäť netlačí na pílu s posunom v príbehu. Neviem ako ostatní, ale ja sa nikam neponáhľam :) ()

Dikinsn

Niekedy človek nepotrebuje super chytrú zápletku, alebo bombardovanie miest...niekedy sa stačí usadiť, zapnúť “bedňu” a vychutnávať si každý jeden záber horizontu tej a tej planéty, oceniť klasické masky tamojších obyvateľov a vychutnať si hudbu sprevádzajúcu svet, do ktorého sme sa mohli opäť vrátiť :) ()

Zajímavosti (19)

• Herec Timothy Olyphant zde ztvárnil velmi podobnou postavu jako ve westernovém seriálu Deadwood (od r. 2004). Tato skutečnost podtrhuje, že celý seriál The Mandalorian je ve westernovém stylu. (Sidarius)
  • Tuskeni v tejto epizóde jazdia v jednej rade, zanechávajúc tak len jednu stopu, aby zatajili svoj počet. Presne túto vec o nich povedal Obi-wan v Star Wars: Epizóda 4 - Nová nádej (1977). (ČSFD)
  • Během vzpomínkové sekvence Marshala (Timothy Olyphant) je vidět moment, kdy všichni sledovali zničení druhé Hvězdy smrti. Text kolem hologramu je napsán v jazyce (abecedě) Star Wars a při překladu do angličtiny zní: „Little does Luke know that the Galactic Empire has secretly begun construction on a new armored space station even more powerful than the first dreaded Death Star“, což je všemi dobře známý úvodní text ze Star Wars Epizoda VI (1983). (Sidarius)