Hladová hra

Pět cizích lidí se ocitá v temné jeskyni. Jsou zde uvězněni a k dispozici mají pouze zásobu vody, skalpel a hodiny, které cosi odpočítávají... (oficiální text distributora)

Recenze (75)

misterz

Rozhodne príjemné prekvapenie a čerstvý vietor do pomerne obohraného námetu. Opäť jeden z filmov, čo si podľa mňa tak nízke hodnotenie nezaslúži. Päť ľudí je zavretých v studni bez jedla iba so zásobami vody. Nevedia prečo, nevedia ako, časom im však dochádza jedna vec. Ten "niekto" ich len tak nepustí a pokiaľ chcú prežiť musia začať niečo jesť. Začnú sa vytvárať spojenectvá, najprv na základe sympatií, neskôr na základe rozumu, intríg....Od tohto momentu sa film stáva z pohľadu psychológie jednotlivých postáv veľmi zaujímavým. Hra o život sa môže začať.... Čo sa týka finále, bol som spokojný. Páčilo sa mi elegantné vyriešenie tejto situácie. Niekedy zdravý rozum víťazí nad všetkým a dokonca môže pomôcť človeku zachovať si svoju tvár. 80/100 ()

KajusaK

Napodobenina kostky? V podstatě téma vůbec špatné nebylo, zavřených 5 lidí v malých prostorách..Se spoustou vody, ale žádným jídlem..Začne boj o přežití, zabíjení..Herecké výkony nebyly nic moc .. Ale to jsem ani neočekávala..Absolutně trapný nehorázný konec filmu - taková patlanina. Nebýt toho byly by hvězdy 4. ()

Rockerman

Pěkný nápad, ze kterého by Jingsaw měl radost, ikdyž ten byl vynalézavější. A v tom je hlavní problém. Skoro nic se tu neděje až do chvíle, kdy už to někteří psychicky nevydrží a zaútočí. Člověk pořád čeká, že přijde nějaké překvápko nebo zvrat, ale ono ne. Naopak přijde slabý, zkratkovitý závěr a tak u mě jen za dvě hvězdy. ()

Pilda17

Na to, že tam hlavní herci (chlapi) byli přes 25 dní, tak jim nevyrostly ani o kousek vousy. To bylo hodně zvláštní, ale budiž. Vše je snadno předvídatelné, místy nudné až otravné, ale i tak celkově docela snesitelné. Není to žádný hororový skvost, ale na jedno zhlédnutí dostačující záležitost. Dle mého názoru mohli herci vypadat zničeněji, přeci jen tam byli měsíc a nějakých 25 dní bez jídla .. 4/10 = 42% ()

Standic1

Hladová hra se jeví jako docela zajímavý nápad, ačkoliv podobnost s některými známějšími filmy asi nepřehlédnete. Herecky něco málo podprůměrem. Jediná z postav, která nepodlehne hladu a nepustí se do žraní jednoho z kolegů mi přišla po 30 dnech bez jídla až moc čilá. Hádám, že by neměla sílu se ani postavit, natož někoho zabít a pak ještě vylézt ze studny po lanovém žeříku. Celá stopáž je až moc utahaná a od poloviny jsem se začal dost nudit a jen tak tak jsem vydržel dokoukat film do konce. ()

• V prvom zábere na Lukea (Joe Egender) je vidno, že má krv po celej tvári aj oblečení. Po tom, čo skupina nájde vodu, ponorí tvár do vody bez toho, aby ju umýval, a napije sa vody. Keď zdvihne hlavu, všetku krv má preč. (misterz)