Potomek slavného hledače pokladů sira Francise Drakea, Nathan Drake, konečně našel stopu k prokleté zlaté sošce ze Zlatého města v El Doradu. Když se však vydá na cestu, za zády se mu náhle objeví zakeřní konkurenti. (Falcon)

Videa (8)

Trailer 5

Recenze (588)

D.Moore

Sahara 2. Snad jen o něco lepší, ale rozhodně ne moc dobrý film. Nate v podání Toma Hollanda je spíše fracek, který si často svléká tričko, než sympatický zloděj se smyslem pro čest, Wahlbergův Sully se tomu videohernímu také příliš nepodobá... Ale nad tím bych vcelku rád mávl rukou, kdybych se proboha bavil a kdyby byl příběh zajímavý. Bohužel Uncharted je takový ten film, kterému nejde o dobrodružnou atmosféru, ale o triky, kterému nejde o vztah postav, ale o to, aby v jednom kuse mluvily a jedna do druhé se navážely, ve kterém sice jedna postava řekne jiné, že se chová jako Indiana Jones, a jindy jiná postava nazve někoho dalšího Jackem Sparrowem, ale nikdy to není vtip, pokaždé je to křeč. Zápletka je vyloženě jednoduchoučká, příběh se vyvíjí, jak čekáte (tedy s výjimkou té věci se záporákem, která byla sice poměrně překvapivá, ale zároveň i pitomá). Uncharted se necelé dvě hodiny snaží, ve dvou velkých akčních scénách sveřepě popírá zákony fyziky i logiky, ale je toho buď málo, nebo naopak moc. Když se v cameo roli objevil Nolan North, neměl jsem ten příjemný pocit jako třeba u roliček Stana Lee v marvelovkách. Spíš jsem si řekl, že takového Natea bych viděl přece jenom radši. ()

Hild

Řada lidí Uncharted srovnává s nedávným Red Notice a i já musím napsat, že Uncharted vyhrává na plné čáře. Když přijde na řadu akce, nebo luštění všelijakých hádanek a skládaček, je Uncharted vlastně hodně fajn a já se vážně bavila. Film akorát trpí tím, že vše kolem je takové prázdné a obyčejné. Záporáci působí strašně uměle a zejména postava Antonia Banderase je vyloženě směšná a totálně zbytečná. Nicméně fajn film na páteční večer, s návštěvou kina chybu neuděláte. Nemyslím si, že by kdokoliv z kina mohl odcházet vyloženě naštvaný.  Silnější 3*. ()

TheEvilTwin

Herní předlohy jsem nehrál a neviděl, takže hodnotím jen film samotný a musím říct, že určitě nejde o takový průser, jak si herní fandové stěžují - naopak je Uncharted poměrně obstojná zábava na styl Lovci pokladů, která má slušné tempo, dostatek akce i barvité scenérie a ani Tom Holland mi nepřišel špatný, jak ostatní avizovali. Abych jen nechválil, své mouchy film určitě má, zejména pak v logické stránce a osobně bych uvítal více pastí, hádanek a pátrání jako ve zmíněných Lovcích pokladů a obecně bych si s nápady více vyhrál a udělal je zábavnější, ale to je asi jen mé zbožné přání. Výsledkem je úplně vpohodě uspokojivá dobrodružná mela, která dle ohlasů fandy herní předlohy moc nepotěší, ale pro nás ostatní je to víc než dostačující. ()

silentname

"Uncharted" v podstate úplne splnilo svoj účel. Je to pohodový a funkčný dobrodružný film, ktorý si podľa mňa užijú všetci fanúšikovia oddychových dobrodružných filmov s hľadaním pokladu. Takže ak ste jedným z fanúšikov tohto typu filmov, smelo do toho. Myslím, že si to úplne v pohode užijete. Hry nepoznám, nakoľko som nikdy v živote nevlastnil Playstation. Odjakživa som bol PC-čkar a nejako mi to ostalo doteraz. Takže mohol som sa na toto celé pozrieť úplne nezainteresovanými očami a neporovnávať to s hernou predlohou. Z toho titulu si myslím, že duo Holland a Wahlberg splnili svoj účel. Myslím si, že Tom Holland je šikovný mladý herec, ktorý sa v Hollywoode nestratí a dáva Nathanovi Drakovi aj nejaký ten charakter. Oproti tomu ale mám pocit, že Mark Wahlberg v podstate hrá sám seba. Tak ako ho poznáme už z jeho iných projektov. A robí si svoju prácu fajn, no v podstate si myslím, že charakter Samyho v podstate je veľmi Wahlbergovský. Čo sa ostatného týka, vyzerá to podľa mňa dosť dobre, zloduchovia sú schopní a celkom ma bavilo ich sledovať. Obzvlášť Antonio Banderas je skvelý. Ak bude v budúcnosti pokračovanie, pokojne sa do toho opäť ponorím. Bola to fajn zábava, ktorej sledovanie som si úprimne užil. Hoci to nemá moc logiku a mnohé scénky sú tu dosť absurdné. Ale je to zábava sledovať. Hodnotenie: B ()

3DD!3

Hry jsem nehrál a bavilo mě to dost. Moderní Indy se svižnou akcí, solidními hláškami a zábavnými hrdiny. Není to nijak extra chytré, ale minimálně jeden zvrat mě dost překvapil. Dvě opulentní akce - letadlo a lodě šlapou jako hodinky, jen místy zamrzí ta nefunkční fyzika. Tom Holland po chvíli přestane připomínat Petra Parkera a dokáže to místy bez problémů utáhnout. Wahlberg je většinu času sebestředný sráč, ale hláškuje obstojně. Pořád je mi líto, že to netočil Carnahan, ale dopadlo to nakonec hodně fajn. ()

Zajímavosti (24)

• Jedná se o první snímek z produkce Sony Playstation Productions. (Sancoo)