Recenze (565)
Vitkuv Cestopiss (2016) (seriál)
Nejlepší z CZ Youtube.
Devadesátky - Poprava bodyguarda (2022) (epizoda)
Dobrá atmosféra, špatní policajti. Sokolovi to prostě nevěřím.
Dnes já, zítra ty (1968)
Slabé, nic moc se neděje, krajina jak u nás v listopadu. Plusem je opravdu démonický padouch.
Americká vražda: Rodina od vedle (2020)
Většina lidí by se rozvedla, no pěkný dokument. Jen pokud by lidi nesdíleli a nenatáčeli každou hovadinu ze svých životů, nebylo by z čeho to sestříhat.
Zastavte vymírání (2015)
Bohužel realita je taková, že buď lidé a jejich životní komfort, nebo příroda. Příroda to nemůže vyhrát. Můžeme přestat jíst maso a energii brát jen z fotovoltaiky, ale jen odložíme konec. Pokud chceme planetu zachránit, musí být lidí radikálně méně. Dokument ale výborný, zvlášť investigativní část v Číně.
Zkáza Středozemního moře (2017)
Nechápu burany, co jsou schopní zaplatit za dovolenou na mamutí výletní lodi. Čistý masový konzum, hnus.
Rédl (2018) (seriál)
Až na super Novotného a Hofmanna je to slabota, Sokol slabý stejně jako většina příběhu.
Rambo: Poslední krev (2019)
Masakr na závěr slušný, ale jinak absence humoru, dobré hlášky nikde. Moc jsem od filmu nečekal a průměr se mi potvrdil.
Premiér (2019) (seriál)
Tohle působí bolest, nekoukatelné.
Plameny (1975)
Motiv filmu spojený ze Sedmi statečných a Tenkrát na západě plus tanec, střídání dramatických, tanečních a akčních scén. A nesmím opomenout pěkně psychotického záporného cikána na straně zla.