Poslední recenze (7)
Lítám v tom (2009)
Tak trochu filmové klišé..Konec na můj vkus dost nedořešený, ale podle hodnocení dalších uživatelů je to spíš mimo můj vkus. Ale bez Clooneyho by to byl podle mě jen řadový film.
Amadeus (1984)
Film nemá naprosto žádnou chybu. Pravda, že skutečnosti asi zcela neodpovídá, ale ono se to po 250 letech blbě dokazuje, jak to mezi Salierim a Mozartem bylo. Ale film se příliš od pravdy neodklání, záleží, jak si ho člověk vyloží. Salieri se opravdu měl lépe a byl za svého života uzávanější než Mozart, přesně jak film ukazuje. Jinak je celý snímek nabitý akcí. Ani jsem si nevšimla, že trvá tak dlouho. Kdo má trochu rád vážnou hudbu, tak uslyší ukázky snad ze všech nejznámějších mozartových děl. Toto je jedno z mála děl, u kterých jsem si hodnocením naprosto jistá. "opravdu brilantní", jak by řekli:)
30 dní dlouhá noc (2007)
Bohužel komiks neznám, tak moje hodnocení se vztahuje čistě jen na film...Téma lidských mutantů mě nikdy moc nebralo. Tady je to právě asi ovlivněný tím komiksem, protože jinak by byla maska upíra na můj vkus zvolená trochu nevěrohodně. Jejich zvukové projevy mi taky šly nějako proti srsti, ale jinak je film nabitý akcí a dialogy měly úroveň.