Recenze (274)
Blízká setkání třetího druhu (1977)
Chvílemi je to trochu nuda, ale jinak bomba.
Čelisti (1975)
Klasický napínavý thriller, který ve mně vyvolá strach i dnes.
Sametoví vrazi (2005)
Nuda, která stojí za vidění jen díky zajímavé vizuální stránce a solidním hereckým výkonům (nejlepší je Jan Dolanský).
Hitch: Lék pro moderního muže (2005)
Nadprůměrná komedie spoléhající se především na skvělé kreace Willa Smithe.
Byl jednou jeden král... (1954)
Asi nejlepší pohádka, jaká kdy u nás vznikla.
Nekonečný příběh (1984)
Kouzelná fantazy, která se právem stala klasikou.
Šílená / Krásný (2001)
V daném žánru průměr.
6. den (2000)
Pro mě zklamání, ve kterém se nepředvedl moc ani Arnold.
Konec světa (1999)
Film teda rozhodně nedopadnul tak, jak dopadnout mohl a jediné, co zde stojí za zmínku, jsou skvělí Arnold a Gabriel Byrne.
Rolničky, kam se podíváš (1996)
Pro mě nadosmrti vánoční klasika a moje nejoblíbenější komedie s Arniem.