Recenze (69)
Kafe a cigára (2003)
"You know the beauty of quitting is that, now that I've quit... I can have one. Because I've quit." Geniální!
Kurt Cobain: Montage of Heck (2015)
Těšil jsem se, kdy konečně někdo natočí podobný film, ale pocity z něj jsou rozporuplné. Určité části dokumentu jsou skvělé (animace, záznamy z koncertů,..), některé jsou naopak velkým zklamáním - hlavně konec filmu, kde se vůbec neřešily okolnosti Cobainovy sebevraždy. Z dostupných materiálů a lidí, se kterými se vedly rozhovory, se určitě dalo vymačkat mnohem víc, spousta důležitých informací nebyla vůbec zmíněna. Objektivně bych nedal asi ani 3 hvězdy, ale jako obrovský fanoušek Kurta a všeho kolem Nirvany nemůžu jinak. Pro ty, co se chtějí dozvědět více podrobností z Cobainova života, doporučuji knihu Těžší než nebe, kterou napsal Charles R. Cross.
Avengers: Age of Ultron (2015)
O něco slabší, než jednička, minimálně první dvě třetiny filmu byly nudné. Ultron také určitě není tak zajímavým záporákem jako byl Loki. Závěr se pak ale solidně rozjel a nezklamal!
Red Hot Chili Peppers živě v Slane Castle (2003) (koncert)
Perfektní koncert plný největších pecek a skvělých jamů + Anthony a John v nejlepší formě, prostě paráda! :-)
Vybíjená (2004)
Geniální scénář a skvělý humor balancující na hranici trapnosti, výborné herecké obsazení a vtipná camea. Dlouho se mi nestalo, že bych se u filmu nahlas smál, tady jsem to zažil hned několikrát, proto dávám plný počet hvězd.
Knorektně (2015) (pořad)
Tenhle druh humoru mi fakt sedí! 90% Díly pořadu k online sledování na: icomedy.cz/knorektne
Svatba Jiřího Káry (2000) (amatérský film)
Neskutečný příběh, kultovní! :-) "Děléj! Už jste tady měli bejt čtyři minuty, ty magore!"
Zmizelá (2014)
Podle traileru jsem očekával poněkud jiný děj, ale o to víc mě to dostalo. Půlku filmu jsem nesnášel Bena Afflecka, druhou jsem pak nenáviděl Rosamund Pike. Závěr byl skvělý, prostě klasický Fincher. Asi se nedá hodnotit jinak. 90%
Show! (2013)
Pořádně jsem nevěděl, jak vlastně hodnotit - dobře natočený dokument o něčem, co absolutně nenávidím a čím pohrdám. Bláhovec ukázal, jak funguje obchod s dětským masem, při kterém hudba pláče, holky si plní sny a manažer ("otec") kapsu. Měl jsem chuť u toho rozkopat televizi.
Ceny Anděl 2013 (2014) (pořad)
Líbila se mi Banášová, která s bravurou zvládala i trapné hosty (např. Jandová), líbili se mi vítězové většiny kategorií (hlavně Dusilová a Bárta). Jenom škoda za tu obrovskou trapárnu s Karlem Gottem, mohl to být vcelku povedený přenos..