Poslední recenze (23)
Tokyo Gore Police (2008)
Tesil som sa, nielen podla hodnotenia a obsahu, co to bude za film. A prve co ma napadlo po 10 minutach bolo WTF? Taku blbost som asi este nevidel a po 20 minutach som to musel vypnut, lebo sa na to nedalo pozerat. Nepochopil som vobec o co tam islo. Stacil mi boj s retazovymi pilami a nevedel som, ci sa mam smiat alebo plakat... Necakal som, ze este uvidim film, ktory prekona Sucker Punch (s vypatim vsetkych sil, dopozerane do konca), ale stalo sa... Ako anime, by to mozno bolo super, ale ako film pre mna ODPAD!
Dr. Ludsky (2011) (seriál)
Po prvom diely, by som dal odpad (stasne mi to pripominalo Dr. House), ale dal som tomu este jednu sancu a nebolo to uz take hrozne, ale stale je mnoho co vylepsovat... Zatial davam 50%, uvidime akym smerom sa to bude uberat dalej...
Box (2009)
Navrh mame,uz to len dotuknut do konca...Uz dlho som nebol takto nedockavy a napaty, toto by mohol byt skvely film, nebyt prilisnej Sci-Fi a zaveru...