Poslední recenze (11)
Rogue One: Star Wars Story (2016)
Parádní odreagování před dalším sequelem ze série Hvězdných válek. Luxusní mamina v hlavní roli, Vaderova lázeňská koupel a následná řežba, Tarkinův remasterovaný, dalo by se říci skoro zplesnivělý obličej si opět našel cestu na plátno v digitální podobě. Dále různé narážky na spojitosti s ostatními díly celé ságy, opět tam trůnil na kadiboudě rebel při přistání na Yavinu 4. Celý film si udržel odstup od rytířů jedi a krásně popsal prostředí rebelů. Moje hodnocení je dočista zkresleno neukojitelnou závislostí na Hvězdných válkách a dychtivě očekávám další epizodu. Vzhledem k zakončení nelze předpokládat pokračování, neboť na film zkrátka navazuje ihned čtvrtá epizoda, což bylo taky moc hezky zpracováno. VADEEER!
Špión (2015)
Jedna hvězda pro pana Stathama se už nese. Zbytek si zaslouží kýbl ovčích hovínek. Dokonce jsem byl tak znechucen, že jsem musel vypnout v půlce. Melissa McCarthy je strašná herečka s kyselým výrazem a vždycky když jí vidim, tak ve mě něco škubne... Hnus.
EZO.TV (2009) (pořad)
Bezcitná nálož a snůška keců u kterých jsem nevěděl, jestli se mám smát nebo plakat. Jediným světýlkem ve tmě je pro mě u tohoto pořadu Stanley Bradley, který mě naprosto uchvátil, až jsem si z něj musel sednout na prdel. Vytáhl tím tento pořad z odpadu alespoň na tu jednu hvězdu.
Poslední deníček (3)
25. listopadu
Den polévky Gazpacho.