Recenze (943)
Slasher - 9:00 až 12:00 (2019) (epizoda)
Fuuuuj tí buzeranti su odporní...je to nechutné.. Tato séria je nejaká reklama na tú skazenú bandu a už ma tým začínajú pekne jebať!
Slasher - 6:00 až 9:00 (2019) (epizoda)
Dve hviezdy za vraždy inak je to obrovská zbierka arabov, moslimov, buzerantov, negrov, debilov, ohavných ksichtov a neviem čo ešte...
Daddy's Little Girl (2012)
Wauu...Veľmi ľahko obišiel ten chorý zmrd za tých 6 dní...
Noc oživlých mrtvol (1968)
Tak táto klasika alebo vraj míľnik (niekomu tu dobre jebe keď to tak nazve) na mňa vôbec nezapôsobila.. Ženská ma nevyslovne srala, je úplne jedno aký je film starý, sú saj staršie filmy a ďaleko lepšie ako táto komédia..a vraj horor..toto nemohlo vystrašiť už vtedy nikoho...
Všechno, všude, najednou (2022)
So zlatými panákmi to ide dole vodou... Niekedy to bolo ocenenie, ktoré zvýrazňovalo kvalitu, nechápem ako toto mohlo získať toľko ocenení, bolo ďaleko lepších filmov ako táto kravina, jemne povedané.. V tom ich výbore asi drogujú....Film a to nie len podľa môjho názoru, nevidel som ho sám, všetci sme to zhrnuli jedným slovom... Debilina! Prepáčte asi sme to nepochopili, alebo náš intelektuazismus nie je dostatočne veľký, aby sme ocenili túto chujovinu.
Pustina (2006)
Toto je presná definícia bééčka ako hrom.
Krvavé prázdniny (2000)
Nemecká kravina so zbytočne nevhodným humorom.
Slumber Party Massacre (2021)
Veľmi veľmi zlé, až priam hrozné...amatérska chujovina plná škaredých báb...no otras.
Cold Skin (2017)
Dosť čudný film...
Men (2022)
Tak takú otvorenú hubu pri filme som ešte asi ani nemal. Kto sa chce nasrať nech si pozrie túto chorú kokotskú skurveninu!!! Skutočný Magorizmus humus hnus! A keď vidím že niekto dal tomuto hnusu päť, či štyri hviezdičky, mal by ísť okamžite na odborné vyšetrenie. Fuuuj ty kokot, to bola taká odporná píčovina, že mi až zle zostalo...humusácka zkokotina...bleee..grc.