Recenze (1 267)
Ozvěny (2006) (TV film)
Jestli to někdy vyjde s 5.1 zvukem,určitě minimálně jednu hvězdu přidám. Stereo to prostě nebylo ono,-už pro ten důraz na jinak výborný zvuk(hlavně hlasy a zvuky v hlavě vynikající)který by tu měl být nedílnou a podstatnou součástí příběhu.Ovšem děj,i přes dobrou atmosféru,je pro svou předvídatelnost,poněkud slabší. Alespoň já to bohužel prokoukl už asi tak dvacet minut před koncem.
Zastav a nepřežiješ (2006)
Hard and Heavy film. Poměrně dlouho třeštil jsem oči i uši nadšen nekompromisní zběsilou jízdou,kde slovo myšlenka je jen prázdný a naprosto zbytečný pojem.Už to skoro vypadalo,že se začnu tlemit jak u Sejmi je všechny. Jenže pak se objeví jistá Smart a od té chvíle je nejen film,ale i pro tuhle roli dokonalý Statham občas v pr a občas v pi.Škoda.
Barbarella (1968)
Jo to byla ta doba,že když jste dali Vadimovi do ruky Fondovou,nějakej ten peníz,kameramana(nápady už měl svoje),tak uplácal něco takovýhleho.Nebo robertka 9mm.Záleželo zřejmě jen jak se mistr vyspal(a s kým).----Ať mi nikdo nevykládá ,že mu přes rameno občas nenapovídal nějakej Wood.-------Když jsem kdysi viděl plakát,myslel jsem si ,že tam bude hrát Bardotka,-ale to je jediný (a mírný) zklamání,jinak jsem se bavil s radostí.
Za hranicí strachu (2007)
Nebylo to špatný,spíš lepší(viz.moje hodnocení)-jako osnovu si to vzalo skutečný(možná ne ojedinělý)příběh a trochu se kolorovalo,aby zde zůčastnění si mohli před smrtí trochu víc zařvat (jako námět si to umím představit i pro hodně temný čistokrevný krimi),-ovšem nutno dodat,že francouzi(ale i španělé) mají v posledních deseti letech vo dost větší koule.Nebo menší zábrany.Nebo oboje.
Nábřeží mlh (1938)
Drama,drama,-jaký drama? NOIR je to! A že se v té době o noiru zas tak moc nemluvilo mě moc nezajímá. Fatální,ponurý a bezvýchodný je i tak moc hezky. Takže NOIR.
Billy Elliot (2000)
....tancuj tancuj vykrůcaj,len mi pécku nezrůcaj,- a to vám mám jako věřit,dodlecto? Ale třeba to pan Daldry myslel upřímně a nikoli zkrze prodejnost skvěle (chytře) zabaleného produktu (ho-ho-ho-ho).-A nakonec,když nám to tak šecko hezky dopadlo,šli šicinky pěkně spát a před spaním si samozřejmě pustili něco z Flashdance,nebo si četli ze scénáře Kes.Nebo něčeho jinýho.
Halloweenská noc (2007)
Dobrý nápady,sem tam vtip -třeba když dojde na krmení a Marilyn Manson si pobrukuje ty svý Sweet Dreams(který vlastně nejsou jeho,-to se Lennox se Stewartem asi diví,kde všude se jejich muzika hraje...).Jako celek to ale moc nedrží pohromadě.Umím si spíš představit těch několik zde ztvárněných nápadů jako celkem povedenou minisérii.Ale i tak to splnilo to co jsem od toho čekal,-pobavilo mě to.
Lovec hlav (1976)
................Belmondo a Koko se schovají do cisterny s vínem. Vína mají asi tak do pasu.Ujedou X kilometrů,vylezou z cisterny(Koko pěkně nadranej) a na jejich šatech ani kapka!! To červené bylo asi velmi suché.-Suchý byl vlastně i celý film.
Grinch (2000)
Tak proto mi maminka kdysi říkávala ,abych ty sněhový vločky nežral,-že je tam spousta sajrajtu. Nebo abych nežral sníh? Nebo abych tolik nežral?-Kdo si to má pamatovat,je to už dávno.
Buffy, přemožitelka upírů (1997) (seriál)
Už je tady zase! -jen jsem to zahlédl v Tv programu a připoměl si jak jsem se kdysi u toho třískal smíchy.Teď už s tím určitě ztrácet čas nebudu.- Občas až neskutečně lacině mile vtipný,občas neskutečně debilní (ovšem proti filmu je tohle opravdu veledílo). Zajímavý mix.