Recenze (270)
Resident Evil: Apokalypsa (2004)
Celkově podobné jako Reasidnt Evil jen o něco horšíí
Resident Evil (2002)
Popcornová zombii vyvražďovačka,je třeba něco dodávat? Snad jen líbit se to bude jen těm co si ve výše zmíněném libují. No já sem průměr
Silent Hill (2006)
Velmi dobrá atmosféra,příběh ale pro mě jako pro osobu co nikdy nic neslyšela ani nehrála nic ze silent hillu,monstrozně zmatené proto hodnotím jak hodnotím.
Doom (2005)
Velmi špatný příběh se prolíná celým filmem,ale když se od něj dokážeme odprostit,shlédnem ve filmu výbornou oddychovku s perfektní třešní na závěr v podobě first person akce.:-DDD
Kutil Tim (1991) (seriál)
Výborný seriál u kterého se baví celá naše rodina a to se počítáá
Divočáci (2007)
Dobří herci,perfektní motorky laciná sranda proto 3*
Zabijáci osamělých srdcí (2006)
Hodně popletené a divné,ale ve své poctatě film ze staré školy taková obyčejná detektivka nic mín nic víc
Hairspray (2007)
Travoltovi jsem se uprímně smál film je takový lepší průměr tak 65%
Pokoj 1408 (2007)
Velmi zvláštní film stojící na atmosféře příběhu. Abych řekl pravdu první ppolovina filmu mě dostala u ní sem se nebavil a těšil se na další pokračování............to mě ovšem velmi zklamalo druhá polovina je velmi divná a snaží se diváka neustále mást,to se jí však absolutně nedaří a spíše všechno kazí,překvapila mě i délka která nějak neodpovídá s výše zmíněným 1,5 hodinovým snímkem,já teda vyděl 2 hodinový film a a ta půl hodina navíc byla opravdu dlouhá. No každopádně je to zajímě natočená duchařina s dobrými hereckými výkony(hlavně S.L.Jackson
Pelíšky (1999)
Maršal Malynovskyj co dodat :-D