Recenze (156)
Za plotem (2006)
RJ si zamilujete, kadence gagů je solidně vysoká. Animace standartní, hlubokoduchým kecům na závěr se nevyhneme. Povedený animák.
Teletubbies (1997) (seriál)
Vím, že tihle čtyři ušatí sympaťáci jednu dobu docela diktovali a z nostalgie dávám aspoň ten odpad!
Nesmiřitelní (1992)
Velice realistický western s citlivou režií (jak je u Eastwooda zvykem) a bez výraznějšího hluchého místa. Připočteme postavy - úžasné herce, dokonalé vyrýsování charakterů a vztahů - a není co řešit.
Mlha (2007)
Lhal bych, kdybych řekl, že jsem se bavil od začátku do konce, ale k maximálnímu hodnocení mě přemlouvá celá řada neuvěřitelně silných okamžiků (chapadlo, hmyzáci, lékárna, fanatička) a závěr mě k tomu přímo nutí.
Okno do dvora (1954)
Nevím čím to je, možná Grace Kellyovou, která je i po šedesáti letech dost svůdná nebo takovou domáckou pohodovou atmosférou a perfektním Jamesem, ale tento film mám od Hitche zatím nejraději. Přijde mi, že do toho vyjímečně vložil kus srdce. Každopádně zábavný, nervydrásající majstrštyk.
Neuvěřitelný zmenšující se muž (1957)
Standartní filmové řemeslo, ale epická myšlenka a rychle uběhlých 81 minut. P.S.: Asi bych chtěl vidět remake. I když jednu zremakeovanou scénu už má na kontě Peter Jackson. :)
Hellraiser (1987)
Bez obalu - když jsem ten film pouštěl, nechtěl jsem nic jiného než pořádný nášup extrémní absurdní brutality. Prostě jsem čekal splatter jak vyšitý. Bohužel násilí je konáno vlastně jen na jedné postavě a je toho dost málo, za řeč stojí ještě tak masky cenobitů. Uběhne to rychle, ale dramatické pasáže, kterých je požehnaně, jsou naprosto nezajímavé a na kaluž krve se čeká vždy moc dlouho. 3,5*
Ils (2006)
V první půlce jsem se slušně bál, hlavní postava byla moc krásná, sympatická, kamera pěkná a bavil jsem se. Postupem času se kamera rozkmitala, napětí se zaseklo a dál už se nestupňovalo. Film bez jakékoliv režisérské či scénáristické invence. P.S.: Chci ji vídat častěji ;-)
Umučení Krista (2004)
Doufám, že se ráno neprobudím s kulkou v hlavě od nějakého silně věřícího.. No to je jedno, já to ze sebe vysypu. Bible je beletrie, Ježíš byl obyčejný člověk pokud vůbec. A proto ani v nejmenším nemám potřebu brát v potaz nějaké nepřesnosti. Scénář přidává nějaké zajímavé scény k samotnému působivému mučení, které navzdory svojí délce nepůsobí stereotypně. James Caviezel je úchvatný, audiovizuál stejně tak a na tom ten film stojí a nepadá narozdíl od Ježíše pod ranami těch kokosů.
The 39 Steps (1935)
Tento film není z daleka dokonalý. Jednotlivé scény nejsou vůbec plynule spojeny, celá záhada je podána dost odbytě, jako kdyby až ve vedlejší roli a některé postavy se chovají dost nelogicky (chlápek se zázračnou pamětí, který všechno práskne atd.). Jenže už v roce 1935 byl Hitchcock geniální, nadčasový režisér. Jednotlivé scény jsou brilantní a hlavní protagonisté moc roztomilí, 86 minut uběhne jak nic.