Recenze (43)
2012 - Mayská proroctví a kruhy v obilí (2008) (TV film)
Kritický divák se z filmu může poučit a prohlášení typu: když existují mimozemšťané existuje i bůh, prostě vyfiltruje. Pokud k filmu přistupujete stejně jako nejspíš k ostatním dokumentům - kriticky, myslím, že snímek dokáže obohatit. Alespoň u mne se to povedlo.
Obchoďák (2012) (seriál)
Seriál sám o sobě nestojí moc za řeč. Ale role Pavla Kříže, jako sucharského učitele češtiny,opravdu stojí za zhlédnutí.
Zamilovaný Shakespeare (1998)
Kdybych se v době shlédnutí zrovna neučila státnicovou otázku na alžbětinský divadelní prostor, bylo by hodnocení rozhodnem nižší, ale takto. Výborný dobová ilustrace.
Zastav a nepřežiješ 2 - Vysoké napětí (2009)
Na tento film mám bohužel (bohudík) málo testosteronu. Jedna hvězdička za jedinou povedenou věc - za stylizaci.
One Life (2011)
BBC to prostě umí. Ve svých dokumentech dokáže obsáhnout vše, co by si přál každý blockbuster. Napětí, dojetí, strach, překvapení a hlavně údiv. Divák nestačí žasnout. Nejen nad kamerou, střihem a hudbou, ale také nad scénářem, který většině podobným dokumentům chybí.
Vaření? Hra pro děti! (2005) (seriál)
Dětských pořadů o počítání, barvičkách a abecedě je spousty. Ale proč nenaučit děti formou hry také něco ze základů vaření?
Ruská archa (2002)
Osvobozující obrazová plavba prostorem i časem.
Šmoulové (2011)
Nejsem si jistá, jestli jsme všichni viděli stejný film.
Noc žraloka 3D (2011)
Dostala jsem přesně to, co jsem očekávala. Tedy úplná spokojenost. Jen škoda naprosto nevyužitého 3D. A doporučuji zůstat až na konec titulků, jinak přijdete o Sharks Bite song.
Hoodwinked Too! Hood vs. Evil (2011)
Jen škoda, že tvůrci nedokázali parodující příběh dotáhnout do konce. Spíš to vypadá jako by to bylo myšleno vážně. Dokonce i odkazy na filmy jako Návrat do budoucnosti či Starsky a Hutch působí spíše tak, že snímky byli vykradeny, než že byli parodovány.